Ketju lukkoon ja muunkin täällä esitetty hassuttelu seis.En mä nyt Ylliä Lämsään lähtisi kuitenkaan vaihtamaan *hymiö*
Ketju lukkoon ja muunkin täällä esitetty hassuttelu seis.En mä nyt Ylliä Lämsään lähtisi kuitenkaan vaihtamaan *hymiö*
Tiedän kyllä mitä tarkoitit. Kunhan vitsailin :DKetju lukkoon ja muunkin täällä esitetty hassuttelu seis.
Ekat 4-5 min näytti hyvältä ja sit levähti homma käsiin. Oltu ihan altavastaajana loppu erä. Sit kruununa nää jäähytKorostan että toivon edelleen Yllin onnistuvan, mutta fakta on myös että toi peli näyttää edelleen voittavalta vain väläyksittäin, ja ens viikolta on viimeistään Jukuri-pelistä pakko tarttua jotain muutakin mukaan kuin vain hyvät tsempit. Elämme kriittisiä aikoja.
Olipas se varsinainen journalistinen multihuipentuma. Hpk:llekin hävittiin, niin kenkää.SM-liigassa kauden toiset valmentajapotkut? Mestarisuosikki kyntää syvällä
Lahden Pelicans lähti SM-liigakauteen mestarisuosikkina, mutta kausi on toistaiseksi mennyt siltä pahasti penkin alle.www.sportti.com
No nyt.
No jos kaikki menisi käsikirjoituksen mukaan niin kerhon olisi pitänyt olla pelkkä välipala matkalla kohti kovempia koitoksiaOlipas se varsinainen journalistinen multihuipentuma. Hpk:llekin hävittiin, niin kenkää.
Kaikki ei aina mene. 90 % keskittyminen 50 % suoritus, vai miten se oli?No jos kaikki menisi käsikirjoituksen mukaan niin kerhon olisi pitänyt olla pelkkä välipala matkalla kohti kovempia koitoksia
No kyllä se nykyinen sarja systeemi kuitenkin takaa sen että sarjataulukon kärkipää saa kotiedun ja ainakin teorissa helpommat vastustajatKaikki ei aina mene. 90 % keskittyminen 50 % suoritus, vai miten se oli?
Sarjasysteemi tekee sen, että tässähän on koko kausi aikaa kehittää peliä, kun pleijareihin pääsee lähes kaikki.
Teoriassa näin. KalPa sanoo moi.No kyllä se nykyinen sarja systeemi kuitenkin takaa sen että sarjataulukon kärkipää saa kotiedun ja ainakin teorissa helpommat vastustajat
Onko KalPa voittanut jotain?Teoriassa näin. KalPa sanoo moi.
"Kyntää syvällä, kausi mennyt pahasti penkin alle." Ei helvetti näitä juttuja. :DSM-liigassa kauden toiset valmentajapotkut? Mestarisuosikki kyntää syvällä
Lahden Pelicans lähti SM-liigakauteen mestarisuosikkina, mutta kausi on toistaiseksi mennyt siltä pahasti penkin alle.www.sportti.com
No nyt.
Näin juuri jos yhtään peilaa historiaan niin runkosarja sijoituksilta ynnä muut paljon mestaruuksia voiteta. Kyllä vahva runkosarja peilaa suoraan myös pleijari menestykseenOnko KalPa voittanut jotain?
Nii, varmaa kaikilla valmentajilla tavote voittaa kaikki pelit, mut kuinka moni tähän on pystynyt? Kuhan pleijareihin päästää, mikä nykyään ei kovin vaikeaa ole, ni tuskin eilisellä HPK pelillä on mitään merkitystä loppukauden suoritustasoon tai lopulliseen sijoitukseen peilaten. Veikkaan, että kun CHL päättyy meidän osalta, niin suoritustaso myöskin tasaantuu. Mitä tulee runkosarjan peilaamiseen suoraan pleijari menestykseen, ni nyt on 1/6 kaudesta takana. No ehkä mä olen liian optimistinen ja pääsette kauden jälkeen naureskelemaan mulle, ku pelataan karsinnoissa.No jos kaikki menisi käsikirjoituksen mukaan niin kerhon olisi pitänyt olla pelkkä välipala matkalla kohti kovempia koitoksia
Kuule olen seurannut Lahti kiekkoa enemmän tai vähemmän 80/90 luvun taiteesta …lähinnä ollut näitä vähemmän hyviä hetkiä. Toivon todellakin että edelliskausien menetys jatkuu edes jokseenkin. En naureskele kenenkään veikkauksille kauden loputtua. Yleensä noin 10 kierrosta peilaa lopullista sarjataulukkoa. Onneksi poikkeuksia löytyy kuten meidän viime kausi. Toivotaan että toistetaan viime kauden kaltainen nousuNii, varmaa kaikilla valmentajilla tavote voittaa kaikki pelit, mut kuinka moni tähän on pystynyt? Kuhan pleijareihin päästää, mikä nykyään ei kovin vaikeaa ole, ni tuskin eilisellä HPK pelillä on mitään merkitystä loppukauden suoritustasoon tai lopulliseen sijoitukseen peilaten. Veikkaan, että kun CHL päättyy meidän osalta, niin suoritustaso myöskin tasaantuu. Mitä tulee runkosarjan peilaamiseen suoraan pleijari menestykseen, ni nyt on 1/6 kaudesta takana. No ehkä mä olen liian optimistinen ja pääsette kauden jälkeen naureskelemaan mulle, ku pelataan karsinnoissa.
Klikinhaku otsikoita ja kirjoittelua."Kyntää syvällä, kausi mennyt pahasti penkin alle." Ei helvetti näitä juttuja. :D
Ilveksen viime keväänä.Onko KalPa voittanut jotain?
No sehän oli melkoinen JALO metallin arvoinen voittoIlveksen viime keväänä.
Tämä menikin lopulta todella hienosti.Tämä oli yksi syistä miksi Ilves aikanaan antoi Myrrälle kenkää.
En väitä, että Pelicansin tulisi vaihtaa päävalmentajaa. Totean kuitenkin, että jatkuva häviäminen vieraissa itseään pienemmille menee lopulta valmennuksen piikkiin. Joko Yli-Junnilalla ei ole karismaa ja kykyä valmistaa joukkuetta vieraspeleihin, tai sitten hänen vaatimustasonsa ei riitä. Fakta on se, että pelaajat eivät muutu huonommaksi kun hän hyppäävät bussiin.
Tämä oli yksi syistä miksi Ilves aikanaan antoi Myrrälle kenkää. Loistavaa kotiottelua seurasi usein todella heikko vierasottelu ilman mitään loogista selitystä. Mestaruudesta taistelevat joukkueet eivät voi antaa kilpailussa tällaista siimaa päävastustajilleen. Pelicans on mielestäni nyt juuri tässä samassa tilanteessa.
Toinen juttu on se, että teidän joukkueenrakennuskaan ei kyllä ole mennyt ihan nappiin. Kolmella miljoonalla ei joukkueeseen ole saatu yhtään Pakarisen, Savinaisen tai Suomen kaltaista suoraviivaista maalille menijää. Teillä on liikaa taitavia neppailijoita suhteessa sotureihin. Ei tuollaisella ryhmällä voita ikinä neljää kertaa Tapparaa keväällä.
Ja eihän tuo pakistokaan kovin vakuuttava ole ollut, jos juuri tämän hetken tarpeita mietitään ja vaativaksi aletaan. Moni pelannut alle odotuksien.Tarpeita kuitenkin olisi vähintään ykkössentterin verran. Eikä pahaa tekisi yksi nöyrä, iskukykyinen ja suoraviivainen laituri ja maalivahtikin.