Yllille kenkää!

  • 16 037
  • 136

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Joko alkaa lähtölaskenta, vai katotaanko vasta kun kaikki pelaajat ovat takaisin?
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Siis mua sylettää Yllin koko olemus tossa kohtaa peliä ku ollaan tappiolla. Niemelä tsemppais joka jätkää, eikä näyttäis maansa myyneeltä.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Älkää sitä Ylliä syyttäkö. Tony Virta toi kerhosta mukanaan kirouksen joka näköjään on nyt päällä Lahessa. Tarvitaan aikamoinen poppamies viuhkan kanssa mesoamaan kirous pois.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tik tok tik tok tik tok...

Taidetaan olla jumbosijalla ja neljän pelin pisteettömässä putkessa illan päätteeksi. Jos vielä seuraavat 3-4 peliäkin otetaan pataan niin alan vaatimaan ratkaisuja seurajohdolta.

Tiettyyn pisteeseen saakka voi odottaa muutosta, mutta jos kymmenen pelin kohdalla on joku kahdeksan tappiota niin vähän liian jyrkäksi käy ylämäki...
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Vaikka onkin puol joukkuetta saikulla, niin tuo näyttää just siltä mitä se on, Liigan paskimman jengin peliltä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei tässä nyt Ylliä lähdetä kenkimään. Tuon Virran heittäisin kyllä heti helvettiin tuolta.
Pääkäskijällä on viime kädessä se päävastuu saada homma rokkaamaan. Jos paska lentää totaalisesti tuulettimeen, niin kenkisin Yllin ja Toke saisi lähteä mukana.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seuraavat kolme peliä Ilves, IFK ja Tappara.
Julma on kyllä otteluohjelmakin kun yhdistää siihen, ettei täydellä rosterilla ole päästy hitsautumaan. Mutta Suikkasta lainatakseni, tämä ei ole mitään säälipalloa. Yksikin voitto seuraavasta kolmesta olisi kova suoritus ja juuri sitä, mitä tässä nyt kipeästi kaivataan.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Harmi kun Kerho kerkes eka Mannerin nappaamaan, ok tais mennä jo vitsailun puolelle :D
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Antakaa nyt herranjumala Yllille aikaa parsia homma kasaan. Keihäänkärkiä on viisikollinen telakalla ja koostumukset elää sen takia. Miettikää, kun teiltä puuttuis teiän työstä se tärkein työkalu (mikä se ikinä onkaan) et kuinka homma skulais. Perustaisko teiän kollegat Whatsup-ryhmän "XXX:lle potkut kello käy, kello käy"??? vs Antaisko ne tukea ja aikaa, että saisitte välineet kuntoon ja hommat lähtis taas rullaa? Kysynpä vaan. Se, että ei hymyile Hölön tapaan on ihan turha vertaus, koska Hölö on ihan poikkeuksellinen persoona tossa suhteessa. Kyllä muakin vituttais olla Vaasassa tappiolla 2-0 kolmannen erän puolivälissä ja varmasti näkyis naamastakin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pääkäskijällä on viime kädessä se päävastuu saada homma rokkaamaan. Jos paska lentää totaalisesti tuulettimeen, niin kenkisin Yllin ja Toke saisi lähteä mukana.
On Ylli vaan joutunut hyvin vittumaiseen paikkaan nyt. Ensinnäkin tuo otteluohjelma alkuun on vaikein mahdollinen. Siihen yhdistettynä nämä poissaolot ja vähäinen harjoittelumäärä, niin aika tekemätön paikka on. Sekään ei helpota urakkaa, kun joudut peluuttamaan Miro Väänästä ykkössentterin paikalla, koska Laukkanen ei ole sellaista vielä hankkinut.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Antakaa nyt herranjumala Yllille aikaa parsia homma kasaan. Keihäänkärkiä on viisikollinen telakalla ja koostumukset elää sen takia. Miettikää, kun teiltä puuttuis teiän työstä se tärkein työkalu (mikä se ikinä onkaan) et kuinka homma skulais. Perustaisko teiän kollegat Whatsup-ryhmän "XXX:lle potkut kello käy, kello käy"??? vs Antaisko ne tukea ja aikaa, että saisitte välineet kuntoon ja hommat lähtis taas rullaa? Kysynpä vaan. Se, että ei hymyile Hölön tapaan on ihan turha vertaus, koska Hölö on ihan poikkeuksellinen persoona tossa suhteessa. Kyllä muakin vituttais olla Vaasassa tappiolla 2-0 kolmannen erän puolivälissä ja varmasti näkyis naamastakin.

Sitä, että joukkueella ei ole selkeää pelitapaa ei voi selittää sillä, että puuttuu pelaajia kentällinen. Nämä kokoonpanossa olevat pelaajat eivät ole lainkaan samalla sivulla pelistä. Kokemattomuus paistaa kauas, eikä näistä niin sanotuista apuvalmentajista taida olla mitään apua tuohon.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
perustaisko teiän kollegat Whatsup-ryhmän "XXX:lle potkut kello käy, kello käy"??? vs Antaisko ne tukea ja aikaa, että saisitte välineet kuntoon ja hommat lähtis taas rullaa? Kysynpä vaan
En tiedä onko Tokella, Taipaleella ja Pasurilla yhdessä Lelun ja Nupen kanssa tällaista ryhmää missä viestittelevät, itse kun en Yllin kollegoihin kuulu niin vaikea sanoa tähän sinänsä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On Ylli vaan joutunut hyvin vittumaiseen paikkaan nyt. Ensinnäkin tuo otteluohjelma alkuun on vaikein mahdollinen. Siihen yhdistettynä nämä poissaolot ja vähäinen harjoittelumäärä, niin aika tekemätön paikka on. Sekään ei helpota urakkaa, kun joudut peluuttamaan Miro Väänästä ykkössentterin paikalla, koska Laukkanen ei ole sellaista vielä hankkinut.
En mä nyt sanois että vaikein mahdollinen alkuohjelma. Viidestä ekasta pelistä kolme oli JYPiä, Ässiä ja Sportia vastaan. Näistä oli lähtokohtaisesti se 8-9p otettavissa, otettiin kaksi.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
En tiedä onko Tokella, Taipaleella ja Pasurilla yhdessä Lelun ja Nupen kanssa tällaista ryhmää missä viestittelevät, itse kun en Yllin kollegoihin kuulu niin vaikea sanoa tähän sinänsä mitään.
Sun työssäs ei taia olla xx.comia missä arvioidaan sun työpanosta. Väkisin vääntämällähän saa mutkat suoriks, mutta tässä taisit ihan tahalteen ymmärtää mun pointin väärin.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Sitä, että joukkueella ei ole selkeää pelitapaa ei voi selittää sillä, että puuttuu pelaajia kentällinen. Nämä kokoonpanossa olevat pelaajat eivät ole lainkaan samalla sivulla pelistä. Kokemattomuus paistaa kauas, eikä näistä niin sanotuista apuvalmentajista taida olla mitään apua tuohon.
Kyllä tänään pelattiin omissa mun mielestä paljon paremmin kuin viime viikolla. Oon kyllä alun perusteella sun kanssa samaa mieltä siitä, että vaikea sanoa mikä on apukoutsien hyvä panos tässä kokonaisuudessa. Annetaan kuitenkin aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyllä tänään pelattiin omissa mun mielestä paljon paremmin kuin viime viikolla. Oon kyllä alun perusteella sun kanssa samaa mieltä siitä, että vaikea sanoa mikä on apukoutsien hyvä panos tässä kokonaisuudessa. Annetaan kuitenkin aikaa.
Tästä samaa mieltä. Fakta on kuitenkin että hävittiin taas, ja tässä on valtaisa uhka että ajaudutaan seitsemän pelin tappioputkeen heti kättelyssä, kun tulevaa ohjelmaa katsoo. Jos näin käy ja hävitään sen jälkeen vielä Jukureillekin, niin mun maltti alkaa olla täynnä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Sun työssäs ei taia olla xx.comia missä arvioidaan sun työpanosta. Väkisin vääntämällähän saa mutkat suoriks, mutta tässä taisit ihan tahalteen ymmärtää mun pointin väärin.
Kyllä minunkin työssäni ihan rehellisesti arvioidaan sitä omaa työpanostani jatkuvasti. Jos teen työni paskasti, niin saan siitä ihan suoraan kuulla, että olen tehnyt työni paskasti. Eikä siinä sen ihmeempää, sitten se paska syödään, mennään eteenpäin ja tehdään jatkossa paremmin.

Jääkiekkovalmentajan työ nyt vaan on vähän erilaista, kun siinä ollaan vastuussa myös 20 muun ihmisen työpanoksesta ja työnjäljestä. Tällä hetkellä päävalmentajan työ ei vaan vakuuta, ja siitä tulee paskaa niskaan ansaitusti.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tästä samaa mieltä. Fakta on kuitenkin että hävittiin taas, ja tässä on valtaisa uhka että ajaudutaan seitsemän pelin tappioputkeen heti kättelyssä, kun tulevaa ohjelmaa katsoo. Jos näin käy ja hävitään sen jälkeen vielä Jukureillekin, niin mun maltti alkaa olla täynnä.
Harmittavat jäähyt kolmannen alkuun (huolimattomuusvirheitä molemmat). Siitä se lähti ja sit ei oikein saatu koneita käyntiin ku vasta 2-0 tilanteessa. Ei oo 3p helppo saada oli kuka tahansa vastassa. Perjantaina uus mahis pisteisiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Harmittavat jäähyt kolmannen alkuun (huolimattomuusvirheitä molemmat). Siitä se lähti ja sit ei oikein saatu koneita käyntiin ku vasta 2-0 tilanteessa. Ei oo 3p helppo saada oli kuka tahansa vastassa. Perjantaina uus mahis pisteisiin.
Ja meillä oli itellä mitä viis ylivoimaa. Niistähän ei voinut tehä yhelläkään maalia.
 

lääässi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos hävitään seuraavat 3 peliä putkeen niin viiden kärki menee jo 10-15 pistettä edellä. Ei mahdottomuus, mutta jossain kohtaa tarvitaan tulostakin.. ja jossain kohtaa tarvitaan voittoja.

Toivotaan, että saatais sairastuvalta porukkaa perjantaiks.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ja meillä oli itellä mitä viis ylivoimaa. Niistähän ei voinut tehä yhelläkään maalia.
Se osa-alue ei ollu tänään jiirissä. Aihioita oli mutta viimeinen toteutus/viimeistely jäi ontumaan. Toki meiän YV % on tällä kaudella edelleen parempi mitä viime kaudella koskaan oli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös