Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Hyi vittu, ulos ja saman tien! Tulee saatanan kalliiksi kassalle sekä imagolle kun loppukausi pelataan kolmen miljoonan joukkueella alle kahdelle tuhannelle katsojalle.
Ne pelasi varmaan paremmin jos Ylli ei edes olisi vaihtoaitiossa saati treeneissä mukanaKiitos kaikesta, mutta nyt ei vaan riitä. Miten on edes mahdollista saada tämä jengi näin huonoon jamaan? Näkemiin!
Tässä erinomainen ja hyvin perusteltu kommentti.Mulla on ollut kova halu uskoa Ylliin ja että tuosta saataisiin vielä käännettyä parempaan suuntaan, mutta nyt täytyy kyllä alkaa reagoimaan siihen, että peli junnaa vaan paikallaan. Joka ilta saman näköistä. Mieluiten joku kova nimi, joka on valmis tekemään ensi kaudestakin pahvin. Vielä kerkeää olla mukana vaikuttamassa ensi kauden joukkueeseen.
Jos olisi valtaa, pelaisi joukkue ilman Ylliä Kalpa -pelin ja peliä edeltävän treenin asemesta vaikkapa hohtokeilaamaan, ilman Ylliä sekin :)Ne pelasi varmaan paremmin jos Ylli ei edes olisi vaihtoaitiossa saati treeneissä mukana
Täähän on kuin suoraan seuran päättäjien ajatusmaailmasta. Annetaan vielä kaksi peliä siimaa ja sitten kolmannessa katellaan...Sanoisin että Yllillä on aikaa maksimissaan Ässät vieraspeliin asti osoittaa että homma on vielä korjattavissa. Ässät-peliin siksi että mahdolliselle uudelle koutsille on hyvä antaa eväät kunnon starttiin ja lopulta myös nykyiselle valmennukselle se_ihan_aito_viimeinen_mahdollisuus.
Nyt se on käsillä, tästä eteenpäin Ylli jatkaa vain tuloksilla.
saisvat ottaa pelaajatkin mukaanYlli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.
Jo pelin aikana kameran välityksellä saadun materiaalin perusteella sanoisin, että jonkinlaista palaveria on aiheesta ollut, ei ollut ollenkaan niin hermostuneen oloinen kuin aiemmin.Ylli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.
Hyväksynyt asemansa?Ylli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.
Totta. Oli ihan eri tyyppi, kuin esim Sport pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Kun nyt eivät vaan olisi vakuuttaneet sille, että aikaa on ja hyvä tästä tulee.Ylli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.
Olen keskustellut hänen kanssaan kasvotusten. Ja voin kumota tämän. Sen, että hänen persoonansa olisi ikävä. Päinvastoin.Mitä olen Yllin lehdistötilaisuuksia seurannut, niin vaikuttaa yllättävän ikävältä ihmiseltä
Varmasti on erilainen henkilö muuten. Perustin tämän näkemyksen vain siihen miten valmis hän on lehdistötilaisuuksissa syyttämään pelaajia kaikesta: tehottomuudesta, siitä, ettei anneta painetta, ylivoimat ei onnistu. Aina välillä mietin, että voi kun meillä olisi joukkueessa henkilö, jonka tehtävä olisi pitää huolta, että ko asiat toimii...Olen keskustellut hänen kanssaan kasvotusten. Ja voin kumota tämän. Sen, että hänen persoonansa olisi ikävä. Päinvastoin.
En tunne Ylliä mutta tunnen Antti Pennasen ja siitä saa haastatteluissa aika erilaisen vaikutelman mitä se oikeasti on. Se ei ole sellainen suuri puhuja tai joviaali kansanmies kuin joku Niemelä tai Dufva vaan normaalisti Pendo on aika hiljainen ja harkitseva sanoissaan ja sen haastattelut näyttävätkin siltä että ei tykkää olla kameran edessä.Varmasti on erilainen henkilö muuten. Perustin tämän näkemyksen vain siihen miten valmis hän on lehdistötilaisuuksissa syyttämään pelaajia kaikesta: tehottomuudesta, siitä, ettei anneta painetta, ylivoimat ei onnistu. Aina välillä mietin, että voi kun meillä olisi joukkueessa henkilö, jonka tehtävä olisi pitää huolta, että ko asiat toimii...