Mainos

Yllille kenkää!

• 102 782
  • 918

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Hyi vittu, ulos ja saman tien! Tulee saatanan kalliiksi kassalle sekä imagolle kun loppukausi pelataan kolmen miljoonan joukkueella alle kahdelle tuhannelle katsojalle.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos kaikesta, mutta nyt ei vaan riitä. Miten on edes mahdollista saada tämä jengi näin huonoon jamaan? Näkemiin!

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ainakin Ilillä riittää vielä luottoa Ylliin kun Radiosta kuuntelee. No ainakin jollain vielä uskoa riittää.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Herätys nyt toimistolla! Kauanko tätä paskaa vielä pitää katsella ennen kuin tajutaan laittaa valmentaja vaihtoon? Kivi tai Petu kehiin kiitos!

korvakarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla on ollut kova halu uskoa Ylliin ja että tuosta saataisiin vielä käännettyä parempaan suuntaan, mutta nyt täytyy kyllä alkaa reagoimaan siihen, että peli junnaa vaan paikallaan. Joka ilta saman näköistä. Mieluiten joku kova nimi, joka on valmis tekemään ensi kaudestakin pahvin. Vielä kerkeää olla mukana vaikuttamassa ensi kauden joukkueeseen.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mulla on ollut kova halu uskoa Ylliin ja että tuosta saataisiin vielä käännettyä parempaan suuntaan, mutta nyt täytyy kyllä alkaa reagoimaan siihen, että peli junnaa vaan paikallaan. Joka ilta saman näköistä. Mieluiten joku kova nimi, joka on valmis tekemään ensi kaudestakin pahvin. Vielä kerkeää olla mukana vaikuttamassa ensi kauden joukkueeseen.
Tässä erinomainen ja hyvin perusteltu kommentti.

Pakko myöntää täälläkin, niin paljon kun Ylliin haluaisin vieläkin luottaa, niin nyt alkaa hiekka radikaalisti vähetä tiimalasissa. Se että työmoraali on säilynyt korkeana kertoo pelaajien arvostuksesta peliä ja valmennusta kohtaan, mutta jos ei vaan pelitavallisesti riitä niin ei riitä.

Sanoisin että Yllillä on aikaa maksimissaan Ässät vieraspeliin asti osoittaa että homma on vielä korjattavissa. Ässät-peliin siksi että mahdolliselle uudelle koutsille on hyvä antaa eväät kunnon starttiin ja lopulta myös nykyiselle valmennukselle se_ihan_aito_viimeinen_mahdollisuus.

Nyt se on käsillä, tästä eteenpäin Ylli jatkaa vain tuloksilla.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ne pelasi varmaan paremmin jos Ylli ei edes olisi vaihtoaitiossa saati treeneissä mukana
Jos olisi valtaa, pelaisi joukkue ilman Ylliä Kalpa -pelin ja peliä edeltävän treenin asemesta vaikkapa hohtokeilaamaan, ilman Ylliä sekin :)
Vähän isommassa kuvassa, kenkiminen taitaa olla ainut oikea vaihtoehto.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Sanoisin että Yllillä on aikaa maksimissaan Ässät vieraspeliin asti osoittaa että homma on vielä korjattavissa. Ässät-peliin siksi että mahdolliselle uudelle koutsille on hyvä antaa eväät kunnon starttiin ja lopulta myös nykyiselle valmennukselle se_ihan_aito_viimeinen_mahdollisuus.

Nyt se on käsillä, tästä eteenpäin Ylli jatkaa vain tuloksilla.
Täähän on kuin suoraan seuran päättäjien ajatusmaailmasta. Annetaan vielä kaksi peliä siimaa ja sitten kolmannessa katellaan...

Jäätävällä tuurilla jokunen piste noista kolmesta pelistä niin annetaan taas lisää siimaa ja sama paska jatkuu. " Ylli jatkaa vain tuloksilla " -juna meni jo.

Kuten @korvakarva sanoi sen kummemmin itseasiassa perustelematta, " nyt täytyy kyllä alkaa reagoimaan siihen, että peli junnaa vaan paikallaan. Joka ilta saman näköistä. ".

Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä olen Yllin lehdistötilaisuuksia seurannut, niin vaikuttaa yllättävän ikävältä ihmiseltä. Ei puhu meistä, koko joukkueesta, puhuu siitä mitä pelaajat on jättäneet tekemättä. Vaikka ois huonoa pelaamista odottaisin valmentajan seisovan joukkueensa takana. Eikö joukkue ole aina valmentajansa näköinen? No nyt on.

Ehdottomasti Yllin aika on ohi.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Valmentajatkin toki luonnollisesti ovat erilaisia persoonia, ja jokaisella on hieman omilla mausteilla maustettu filosofia valmentaa. Joskus se ei vaan toimi, ja nyt yllin tapauksessa se saattaisi toimia joskus tulevaisuudessa mutta pitää muistaa että ylli vasta opettelee sitä ykkösvalmentajan roolia liigassa.

Kyllähän Yllissä ja Niemelässä on luonnollisesti aivan jäätävä ero. Niemelästä huokui lapsenomainen usko ja positiivisuus tappiokierteestä huolimatta - joka sitten kääntyikin kun siihen tarpeeksi uskoi.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ylli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ylli esiintyi mun silmiin tän illan lehdistötilaisuudessa rennommin kun aikoihin. Jos veikata pitäis, niin sanoisin et alkuviikosta on heitelty tikkaa seurajohdon kanssa.
Jo pelin aikana kameran välityksellä saadun materiaalin perusteella sanoisin, että jonkinlaista palaveria on aiheesta ollut, ei ollut ollenkaan niin hermostuneen oloinen kuin aiemmin.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Hyväksynyt asemansa?

-Tulosta tultava seuraavan kolmen pelin aikana tai kenkä heiluu? Eka erä hävittynä, vielä kaksi palloa jäljellä... Helppoa, kun asiat selkeitä.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Totta. Oli ihan eri tyyppi, kuin esim Sport pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Kun nyt eivät vaan olisi vakuuttaneet sille, että aikaa on ja hyvä tästä tulee.

MC88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisikohan Yllin aika tehdä sama kun Pekka Virta teki Saipan kanssa, siis ilmoittaa ettei tästä pojat mitään tule minun kanssa ” vaihdetaan miestä”

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, KooKoo-Juniorit
Mitä olen Yllin lehdistötilaisuuksia seurannut, niin vaikuttaa yllättävän ikävältä ihmiseltä
Olen keskustellut hänen kanssaan kasvotusten. Ja voin kumota tämän. Sen, että hänen persoonansa olisi ikävä. Päinvastoin.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen keskustellut hänen kanssaan kasvotusten. Ja voin kumota tämän. Sen, että hänen persoonansa olisi ikävä. Päinvastoin.
Varmasti on erilainen henkilö muuten. Perustin tämän näkemyksen vain siihen miten valmis hän on lehdistötilaisuuksissa syyttämään pelaajia kaikesta: tehottomuudesta, siitä, ettei anneta painetta, ylivoimat ei onnistu. Aina välillä mietin, että voi kun meillä olisi joukkueessa henkilö, jonka tehtävä olisi pitää huolta, että ko asiat toimii...

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Varmasti on erilainen henkilö muuten. Perustin tämän näkemyksen vain siihen miten valmis hän on lehdistötilaisuuksissa syyttämään pelaajia kaikesta: tehottomuudesta, siitä, ettei anneta painetta, ylivoimat ei onnistu. Aina välillä mietin, että voi kun meillä olisi joukkueessa henkilö, jonka tehtävä olisi pitää huolta, että ko asiat toimii...
En tunne Ylliä mutta tunnen Antti Pennasen ja siitä saa haastatteluissa aika erilaisen vaikutelman mitä se oikeasti on. Se ei ole sellainen suuri puhuja tai joviaali kansanmies kuin joku Niemelä tai Dufva vaan normaalisti Pendo on aika hiljainen ja harkitseva sanoissaan ja sen haastattelut näyttävätkin siltä että ei tykkää olla kameran edessä.

En tiedä onko Yllillä se että sen pitäisi saada miettiä vähän pidempään mitä sanoa ja nyt tulee vähän turhan suoraan kameroille se palaute joka kuuluisi pelaajille.
Niemelä vastaavasti otti lähes aina kaiken huomion pois joukkueesta ja suuntasi sen itseensä ja "prosessiin", vaikka sen mitä olen kuullut niin kopissa oli kyllä ääntä ja vaatimustasoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy