Iso Punakka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Hiltunen on kommentoinut ettei Sport ole mukana tässä kapinassa.
Vitun Juudas Hiltunen!
Hiltunen on kommentoinut ettei Sport ole mukana tässä kapinassa.
Kyllä nyt tuli shokkiuutinen! Hiltunen on kommentoinut ettei Sport ole mukana tässä kapinassa. Mitä Vi*tua?
Nyt joukolla teilaamaan Hiltunen..
Mielenkiintoista olisi kyllä tietää, mitkä ovat nuo viisi "eroavaa" joukkuetta ja kuka on ollut aloitteen tekijä? Tami?
Ei hyvää päivää, Hiltunen! Nyt häpeän todella pahasti sitä, että olen Sportin kannattaja. HÄPEÄN! Sportin jos kenen luulisi olevan avoimen ja urheilullisen kilpasarjan takana, eikä minkään tällaisen apinoinnin ja pelleilyn! Toivottavasti perjantaina Red Army osoittaa Hiltuselle osuvat terveiset.
Kyllä nyt tuli shokkiuutinen! Hiltunen on kommentoinut ettei Sport ole mukana tässä kapinassa. Mitä Vi*tua? Meidänhän pitäisi etupäässä olla kapinoimassa, koska olemme se seura joka pyrkii kehittymään! Mä oon todellakin nyt pettynyt tähän!
Jos nämä "kapinalliset" ovatkin sarjan häntäpäästä.. pelkäävät sarjapaikkansa puolesta? HCK, SaPKo, LeKi, Vantaa ja Peliitat?
Kun aivan selvästi on meikäläisen viestiä luettu, niin tässä vielä Tamin (ainoat?) kommentit ko. asiasta:Sportin foorumilta lueskelin ettei tamikaan olisi kapinassa mukana...
Kyllä nyt tuli shokkiuutinen!
Jos korealaiset lyövät riittävän kovan rahan pöytään, ei muuta kuin tervetuloa. Tami"
KooKoo on saletisti mukana rintamassa, kuten uskon olevan myös Jokipoikien.
Vielä tuohon Toivakan "lynkkaamiseen", mikä tuntuu täällä olevan joillekin elämän tehtävä. YLE:n uutisessa lukee näin: "Toivakka itse ei ota asiaan kantaa puolesta eikä vastaan." Koko uutinen:Jukka Toivakka ihmettelee kapinaseurojen irtautumisaikeita | Yle Uutiset | yle.fi
Olisi todella mielenkiintoista saada tietää miksi Korean joukkue haluaa tulla juuri Suomeen kehittymään ja pelaaman ylipäätänsä. Onhan tässä muitakin Pohjoismaita minne voivat mennä kiekkoa lätkimään.
Jos nämä Korealaiset mestikseen tulevat, niin pidetään huoli siitä, että pelaavat tyhjille katsomoille kaikilla paikkakunnilla.