Minä. Panoksena tuhat euroa, rahat ennen kauden alkua luotettavalle kolmannelle osapuolelle. Toivottavasti et jänistä.
Kun tästä Korea-hankkeesta on ollut puhetta, olen miettinyt, kuinka tarkkaan liitossa on mietitty mahdollisen korealaisjengin kykyä pärjätä Mestiksessä. Se kun on kysymysmerkki ja suurin ongelma tässä hankkeessa.
Toisaalta tähän ketjuun kirjoittavat ovat - kaikella kunnioituksella - paljon enemmän kujalla.
Jokipoikien ja HCK:n korealaiset - jotka eivät olleet maajoukkueensa tähtiä - eivät pärjänneet Mestiksessä yksinään, mutta ei Etelä-Korea toiseksi ylimmälle MM-tasolle ole vahingossa noussut. Kyllä siellä pelatakin osataan. Omin voimin eivät pärjää, mutta jos hankkivat suunnitelmien mukaisesti rahalla kovan ykkösketjun Suomesta, on pärjääminen mahdollista. Ei varmaa, mutta mahdollista.
Se on melko varmaa, että eivät häviäisi keskimäärin yli viidellä maalilla...
Ylipäätään on kuitenkin ollut hienoa huomata, kuinka avoimin mielin Mestis-ihmiset ovat suhtautuneet asiaan sen sijaan että tyrmäisivät kaikki uudet ajatukset saman tien.
Jääkiekkoilullehan olisi ihan merkittävä asia, jos laji saataisiin lyömään jollain tapaa läpi väki- ja raharikkaassa Aasian maassa. Sitä kannattaa vastustaa perussuomalaisesti suureen ääneen.
Olen erittäin samaa mieltä. Kiitos Afan. Palautit uskoni siihen, että tältäkin foorumilta löytyy kiekkoasiantuntijoita.