Mua vituttaa toi Lehtimäki yli kaiken. Äijä vie kaiken jännityksen lähetysten seuraamisesta, kun saatana tietää kaiken etukäteen. Ei pääse itse brassailemaan tietämyksellään kaveriporukassa, kun toi mulkku tiputtelee oikeat vastaukset kuin apteekin hyllyltä...
Asiantuntemuksen puutetta. Kyllähän Lehtimäki osaa asiansa, mutta kyllä itse ainakin pääsen kotikatsomossa edelleen briljeeraamaan ja heittämään kommentteja, jotka Lehtimäki sitten toistaa pian minun jälkeeni.
Välillä ei Lehtimäkikään ole yhtään kärryillä mitä tapahtuu. Yhtenä esimerkkinä 10-ottelun 1500. Totesin ennen juoksua, että perusranskalaisella nimellä siunattu Kevin Mayer tulee nousemaan neljänneksi, ja lähtee luultavasti yrittämään jopa pronssille. Ja niinhän siinä juuri kävi. Pronssi olisi toki vaatinut loppuun asti jaksamista ja Warnerin simahtamista, mutta vaikka Mayer hyytyi pahasti lopussa, nousi silti neljänneksi. Mikä yllätti koko selostajakolmikon täysin siinä vaiheessa, kun tulokset lyötiin eteen. Eroa vitossijaan tuli kuitenkin 55 pistettä lopun hyytymisestä huolimatta.
Eihän tällä ole merkitystä asioista perille oleville katsojille, mutta tavallisille seuraajille olisi ihan hyvä, että selostajat voisivat tuoda jotain lisäarvoa, heillä on kuitenkin kaikki data nenänsä edessä ja he tekevät sitä hommaa työkseen.