No miten se sen treenaus auttoi kun ne japskit läks? Ne LISÄSI vauhtia. Ojalalla meni siihen asti ihan hyvin, mutta sitten toiset lisäsi ja Ojala ei pysynyt mukana. Miten se olisi katsonut kellosta tämän? Yksinään treenaillut ja katsellut kelloa milloin vauhtia pitää lisätä? Pitäisikö sen kuitenkin treenata voittajaa vastaan sillä kellolla ja jättää tämä huomioimatta, vai miten? Kerro nyt, kun sä osaat ja tiedät. Minä en osaa ja tiedä, minä vain tiedän, että kyseessä on massalähtö ja se on aina mano a mano.
Ota nyt ihmeessä veto kiinni, jos kerran niin varma olet että vituiksi veti. Siksi mä sinne lisäsin sen "oman vauhdin" teille edulliseksi.
En tiedä mistä vedosta puhut, enkä lyö vetoa.
Käsittääkseni pääryhmä jatkoi samaa vauhtia, kun taas Ojalan vauhti tippui.
Kestävyysurheilussa, varsinkin äärilajeissa, kuten 50 kilometrin kävelyssä, urheilijan pitää tietää omat rajansa. Jos vetää alkuvaiheessa selkeästi yli rajojen, se kostautuu myöhemmin. Ja nyt siis puhutaan selkeästä ylivauhdista, ei mistään pikku venymisestä. Jos Ojala olisi uskonut valmennusjohtoa, hän olisi luultavasti kävellyt ennätyksensä ja taistellut pistesijoista. Nyt lähdettiin hurjastelemaan ja Ojala jäi yli minuutin ennätyksestään.
Hieno taistelu, vähän enemmän taktista osaamista, niin tulos paranee.