Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 344 757
  • 5 814
Tylyä tämä elämä, kun huomaa että nämä Evoran kaltaiset veteraanit ovat lähes samaa ikäluokkaa kun itsekin olen.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Simo Lipsasen tämän kauden Suomen ennätys jäi 5 senttiä tämän kisan pronssihypystä, eli ei se maailman kärki niin kaukana ole.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
USA säätää mitalitaulokkoa vaihteeksi, muutama kaksoisvoitto suitsait.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Evoran mitali sai hyvälle tuulelle. "Ainahan" sitä toivoo jo uransa ehtoopuolella oleville legendoille menestystä.
 
"Maailmanennätyksestäkin puhuttiin paljon, mutta sitä ei nyt nähty." Niin kuka puhui, ja millä perusteella?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Evora on vuoden nuorempi kuin Suomen junnujen superikäluokka eli Mikko Koivu, Tuomo Ruutu, Kari Lehtonen, Joni Pitkänen, Jussi Jokinen ja lahjaikkain kaikista eli Jesse Niinimäki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei voita Trinitatin ja tupakin mies. Varma tieto.

Jännä juttu mutten kannusta Makwalaa. Ei voita myöskään Van Niekerk. Vaikka kannustan.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Tylyä tämä elämä, kun huomaa että nämä Evoran kaltaiset veteraanit ovat lähes samaa ikäluokkaa kun itsekin olen.

Olen huomannut saman ja vetää välillä aika hiljaiseksi. Kun puhutaan vanhoista urheilijoista ja veteraaneista, niin ovat jo lähes poikkeuksetta nuorempia kuin minä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Guliev voittaa, näin ilmaisvetona, maine panoksena.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Guliev sen vei, lol.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei saatana turkkilainen vei. Bolt olis voittanut ihan kokemuksellaan tuon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös