Puoliksi olen kuunnellut Puhetta, Nina Vanhatalo vetänyt haastattelupaikalta selostaen rautaisella ammattitaidolla, no nyt tuli Tuomas Raja avuksi.
Kelpais erinomaisesti telkkarin puolelle selostajaksi.
Puoliksi olen kuunnellut Puhetta, Nina Vanhatalo vetänyt haastattelupaikalta selostaen rautaisella ammattitaidolla, no nyt tuli Tuomas Raja avuksi.
Eikös hän ole selostanut kesäolympialaisissa ainakin ampumalajeja.Kelpais erinomaisesti telkkarin puolelle selostajaksi.
Vanhatalon paikka on kyllä radiossa.Kelpais erinomaisesti telkkarin puolelle selostajaksi.
Vanhatalon paikka on kyllä radiossa.
Oli pöllinyt mun kylpypyyhkeen.Jännä turbaani (?) Tuolla intialaisella.
Ei ole toimittaja minun mieleeni, enkä kuuntele radiota, joten hyvä että on siellä eikä tv:ssä,Miksi?
Mä sanoin hälle...Ehkä ensi yönnä Baby...Varmaan muistaa ainakin heittäytyä.
Ei riittänyt tällä kerta.. Lalovalle olisi vielä finaalipaikan suonut.Lalova ja Kambudji aikavertailuissa ennen viimeistä erää. Toivottavasti pysyvät.
Yllättävän paljon lihaksia tuolla Schipperssillä, kuten myös finnejä kaulassa.
No nuo finnit olkapäissä on just sellasiaYllättävän paljon lihaksia tuolla Schipperssillä, kuten myös finnejä kaulassa.
Mertaranta on ainoa joka tietää.Jokos täällä on kerrottu, miten Dafnen sukunimi oikeaoppisesti lausutaan? Skippers vai Schippers? Vai siltä väliltä.
Lalovalle olisi vielä finaalipaikan suonut.