Saku #11 kirjoitti:
Mä haluaisin kuulla sen yhden Jyp-jotain tyypin mielipiteen suomalaisten tämän päivän suorituksista.
EDIT: JypFabuhan sen nimi oli.
No tässähän sitä:
Negatiiviseksi luonnehdittu kun olen, täytyy myöntää, että niinhän siinä kävi kun pelkäsin, Evilä meni ja sotki iloisen harmaat ja ponnettomat suomalaiskisat kertaheitolla. Molemmat keihäsneitoset venyivät vielä finaaliin, Frösen finaaliin ja miesten viestiporukkakin sivusi se:tä, eli päivänihän oli totisen pilalla,eikä edes satanut , vaikka en mitään yleisurheilusta ymmärräkään, etc.
Näitähän minä oikeasti kaipasin aiemmissakin viesteissäni, venymisiä ja taistelua, vaikka en sitten kai osannut ymmärrettävästi näppikseltäni suoltaakaan.
Keihäsnaisten puolesta olen vilpittömän iloinen, vaikka olen taipuvainen jakamaan Korjuksen ajatuksen, ettei finaaliin kannata pilvilinnoja rakennella, molemmat naiset loukkaantumishistoriansa huomioon ottaen venyivät mallikkaasti. Vaan entäs jos se Huhtaniemi sittenkin osuis sen yhden kerran, no niin, eipäs haaveilla.
Evilä taas on mielestäni omannut jo pitkään taistelijan luonteen ja kun fysiikkakin on nyt kuosissa, vois mennä vaikka viiden sakkiin? Vaikkei menisikään, uusi se ja finaalipaikka hyppäämällä eikä tuurilla on kyllä riittävä minulle.
Fröseenille: vähän venymistä ja kahdeksan sakkiin, niin täältä kuuluu ainakin taputusta.
Eli ainakin yhtenä päivänä oli kiva seurata suomalaista urheilua, vaikkei kaikki onnistuneetkaan niin toinen kompensoi toista, ymmärrättehän mitä tarkoitan?