Meikäläistä on kyllä jo pitkään mietityttänyt tämä suomalaisten asenne kilpailijoiden sijoituksiin ja tänään se tapahtui jälleen... Tammentie, okei. Kaveria hehkutetaan ja tulosta iloitaan kuin mitäkin maailmanennätystä, mutta jumalauta eihän kaveri edes päässyt finaaliin...? Eikä edes ollut ensimmäinen putoaja, vaan hänen edessä oli vielä yksi henkilö. Mitäs helvettiä tämä hehkutus on sitten olevinaan? Mistä syystä? Urheilussa tavoitellaan voittoa ja vain voittoa, ei tuolla tasolla enää "mukanaolon ilosta" käydä vetämässä suorituksia, ne on 10v juniorien juttuja sellaiset. Tammentien suoritukseen verrattavissa oleva asia on jonkun lievästi sanottuna epäurheilullisen koulupojan seinällä roikkuva tsemppausmitali sijalta kymmenen, jota en itse pahemmin viitsisi seinälle edes laittaa. Kun itse olin koulussa, niin aina tavoiteltiin oikeita mitalisijoja ja kaikki alle 3 olivat oikeasti aika vituttavia, taisipa kaikki tuollaiset tsemppauspaskat lentää suoraan roskikseen.
Ja tämä ei missään nimessä ollut mitään vittuilua Tammentielle tai hänen mollausta, varmasti kaveri parhaansa yritti, mutta ei tällä kertaa riittänyt. Ehkäpä siis ensi kerralla, kunhan treenailee vielä lisää. Viestini pointtina oli vain hehkutus, joka ei todellakaan ollut tässä paikallaan....