Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jenni Kangas viskasi hyvin! 59.96. SB
Kangas 60 metriä ekalla karsintaheitolla. Pitäisi riittää jatkoon?
En olisi millään uskonut, mutta olipahan huikea tasonnosto Kankaalta!Jenni Kangas viskasi hyvin! 59.96. SB
Älä nyt yllytä sitä tai olisihan se hieno nähdä taas joku ”ei riitä millään”.Aivan varmasti. Mitähän mieltä @BlackWolf on?
Torille!Oho ! Kangas hinkit hölskyen 60m ja finaaliin !
Sehän Kangas räväytti! Huntingtonin ohella pirteä suomalaispäivä, vaikka kiekosssa ei venyttykään.
Mä vaihdankin Ellan Mariaan. Ella on taas vapaa.
Maria on jo varattu. Tavoitteeni on, että seuraavissa kisoissa sukunimi on muotoa Huntigton-Markku ja katsomosta kuviin poimitaan liikuttunut Sir suomalaisen kiekkoturistin näköisenä heilumasta.
Huntingtonilta hyvä haastattelu. Nykyään tuntuu, että nuoremman polven urheilijat antavat rehellisempiä kommentteja, mitä aikaisemmin on haastatteluissa tullut.
Turhaan te pojat täällä varauksia teette, ei tää oo mikään NHL-drafti. Laittakaa nyt ensin se Instagram-tili ja siellä sitten jotain kommentteja Marialle/Ellalle, eihän sitä koskaan tiedä. Eikä mitään törkeyksiä sitten.
Todellakin, tuo näky tallennettu verkkokalvoille ja se tulee kantamaan pimeinä syysiltoina.Johnson-Thompsonilla kiva poseeraus ekan 194-yrityksen jälkeen. :)
Ihan varmasti riittää. 58,13 riitti edellisissä kisoissa finaaliin.Turhaan te pojat täällä varauksia teette, ei tää oo mikään NHL-drafti. Laittakaa nyt ensin se Instagram-tili ja siellä sitten jotain kommentteja Marialle/Ellalle, eihän sitä koskaan tiedä. Eikä mitään törkeyksiä sitten.
Kangas nyt pudonnut viidenneksi, ei taida sittenkään 59,96 riittää mitenkään.
Jep. Nyt on Mariakin taas vapaa.Kari vastaa kunhan on saanut homman hoidettua. Menee vielä minuutti. Ja taas olen lähellä pelikieltoa näillä jutuilla. Älkää raporteeratko!
Aivan, hänen pisteet vain nousi. Oikein fiksun oloinen nuori urheilija.Huntingtonilta hyvä haastattelu. Nykyään tuntuu, että nuoremman polven urheilijat antavat rehellisempiä kommentteja, mitä aikaisemmin on haastatteluissa tullut.
eikö tapparanmies osaa ite ettiä, kummallista, yleensä ilvesläiset on ihan avuttomia.
Ella Junnila (@ellahj_1) • Instagram-kuvat ja -videot
Maria Huntington (@mariahuntington_) • Instagram-kuvat ja -videot
Eihän nuo ole edes lakiteknisesti liian nuoria. Hymiö.Itse jätän väliin, kun nämä parikymppiset tai alta parikymppiset urheilijatytöt saattaa olla liian nuoria minulle.