Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 220 615
  • 4 003

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mitä ihmettä, Jenni Kangas karsinnassa melkein 60-metrinen. Kiitettävillä arvosanoilla finaaliin, sanon minä.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Sehän Kangas räväytti! Huntingtonin ohella pirteä suomalaispäivä, vaikka kiekosssa ei venyttykään.

Sielläkin kuitenkin omalla tasolla vedetty kiekossakin naikkosten toimesta, että kyllä tässä nyt voi olla ihan tyytyväinen.

Tästä on hyvä jatkaa iltaan, kun suomalaiset loppukilpailuissa sielläkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Maria on jo varattu. Tavoitteeni on, että seuraavissa kisoissa sukunimi on muotoa Huntigton-Markku ja katsomosta kuviin poimitaan liikuttunut Sir suomalaisen kiekkoturistin näköisenä heilumasta.

Kari vastaa kunhan on saanut homman hoidettua. Menee vielä minuutti. Ja taas olen lähellä pelikieltoa näillä jutuilla. Älkää raporteeratko!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Turhaan te pojat täällä varauksia teette, ei tää oo mikään NHL-drafti. Laittakaa nyt ensin se Instagram-tili ja siellä sitten jotain kommentteja Marialle/Ellalle, eihän sitä koskaan tiedä. Eikä mitään törkeyksiä sitten.

Kangas nyt pudonnut viidenneksi, ei taida sittenkään 59,96 riittää mitenkään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Huntingtonilta hyvä haastattelu. Nykyään tuntuu, että nuoremman polven urheilijat antavat rehellisempiä kommentteja, mitä aikaisemmin on haastatteluissa tullut.

Noin olympiadin välein tuntuu päivittyvän, muuttuvan maailman, mahdollisuuksien ja viestimien kautta. Tai jotain. Nuorempi väki ymmärtää edustavansa itseään, kykenee enempi sulkemaan ulkopuolisten sössötyset ulos jne. Näkyy ulosannissa, edustamisessa, tietynlaisessa brändäyksessäkin.

Urheilullisesta näkökulmasta, parempihan se on jos näkee suorituksissaan enempi mahdollisuuksia omien onnistumisten kautta kuin kokee kantavansa jotain velvoitteita tai taakkaa muiden suhteen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Johnson-Thompsonilla kiva poseeraus ekan 194-yrityksen jälkeen. :)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Turhaan te pojat täällä varauksia teette, ei tää oo mikään NHL-drafti. Laittakaa nyt ensin se Instagram-tili ja siellä sitten jotain kommentteja Marialle/Ellalle, eihän sitä koskaan tiedä. Eikä mitään törkeyksiä sitten.

Kangas nyt pudonnut viidenneksi, ei taida sittenkään 59,96 riittää mitenkään.
Ihan varmasti riittää. 58,13 riitti edellisissä kisoissa finaaliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Keihästyttöjen irvistys on aika seksikäs silloin kun keihäs lähtee. Ainakin toi Asdis Hjalmsdottir vois tulla viskomaan keppiä mun kanssa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

En mä niitä linkkejä etsinyt, mutta kiitos nyt kumminkin. Meinasin, että nämä varailijat laittaisi Instagram-tunnukset itselleen, ja yrittäisi siellä kontaktoida ihastuksen kohteeseensa. Kun eihän tämä Jatkoajassa varauksen tekeminen mitään auta.

Itse jätän väliin, kun nämä parikymppiset tai alta parikymppiset urheilijatytöt saattaa olla liian nuoria minulle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kangas teki kuitenkin tosiaan kauden parhaan tuloksen arvokisoissa, joten kyllähän tuota voi jo hyvänä pitää. Toivottavasti tosiaan pääsee finaaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös