Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai jaa, en seuraa. Kuulin yle-radiosta Gambian, luotin sitten siihen.
olihan se Gambia. Mistä mä vetäsin ton Ugandan?
Toivottavasti juurikin näin, halvempaa on käydä siittymässä Gambiassa kuin tuoda ori Suomeen.
Totta. Näitä matkoja voisi SUL tai KOK jotenkin tukea. Silloin kun aletaan tulevaisuuden talentteja jalostamaan, niin verkkareista ei saa jäädä kiinni.
Ei ole taas yhtään teorianmukaista timmiä, sikspäkin esittelyyn pystyvää urheilijaa mukana kuulantyönnön finaalissa. On se kumma.
Harting repinee tänään housutkin.
Näkeehän tuon nyt ulkonäöstäkin, että Gambiasta. Muka Ugandasta, hah.
Mä en oikein tiedä kannattaisinko tuota Tepsin kannattajaa. Ihan hauskan ja symppiksen oloinen heppu, puhuu suomea (vaikkakin turun murteella) mutta on se saatana silti ruottalainen.
Myönnän amatöörivirheeni. Vähän kun yks jantteri sekotti Nigerian ja Norsunluurannan. Noloo.
Ei ole tainnut koskaan nainen matkia Hartingia tuuletuksien kanssa?
Liipola on neljä vuotta vanhempi kuin Junnila.
Jos Nadezha Ostaphchuk (BEL) tämän aikanaan olisi tehnyt, stadion olisi pitänyt evakuoida.
Näen tämän kuvan mielessäni. Mieleni menee epätasapainoon.
Oletettavasti nuoremmalla urheilijalla on paremmat edellytykset kehittyä kovemmalle tasolle, kuin itseään neljä vuotta vanhemmalla. Tietenkään ei voi suoraan verrata, kun puhutaan eri lajeista.Mitäs sillä on väliä?
Myönnän amatöörivirheeni. Vähän kun yks jantteri sekotti Nigerian ja Norsunluurannan. Noloo.
Oletettavasti nuoremmalla urheilijalla on paremmat edellytykset kehittyä kovemmalle tasolle, kuin itseään neljä vuotta vanhemmalla. Tietenkään ei voi suoraan verrata, kun puhutaan eri lajeista.
Minkälainen on ammattivirhe? Onko se pahempi kuin amatöörivirhe?
Jos Nadezha Ostaphchuk (BEL) tämän aikanaan olisi tehnyt, stadion olisi pitänyt evakuoida.
Kristiina käsittelee kuulaakin hyvin emännillisin ottein ja hän nauttii siitä.