Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
"...mutta viimeisen tunnin aikana on ollut hieman vaikeata hahmottaa, että missä minä oikein olen ja kenen puolella."
Kuulostaa ihan liigan tuomaritoimimnalta.
"...mutta viimeisen tunnin aikana on ollut hieman vaikeata hahmottaa, että missä minä oikein olen ja kenen puolella."
Miksi pituudessa ei tuota yliastumista mitata elektronisesti? Välillä tuntuu, että on kengän muodosta kiinni jääkö merkki vahaan vai ei.
Näkisin tuon nelosen ja kasin nimenomaan suomalaisille enemmän sopivina lajeina kuin nuo äärimaksimia vaativat 100 ja 200 m. Mutta vitut. Ollaan niissä vielä kauempana kisoja.
Onhan nyt lyhyitä matkoja kivempi treenata. Ei tarvi kestää kipua.
Samaa pätee suomalaisuimareihin, joilla lähes kaikilla tuolla EM-kisoissa päämatka on 50m sprinttimatka. Tästä Ormo puhui jo 15 vuotta sitten että suomalaisilta puuttuu luonne ja halu kestää kipua, joten tyytyvät helpompiin matkoihin.
Samaa pätee suomalaisuimareihin, joilla lähes kaikilla tuolla EM-kisoissa päämatka on 50m sprinttimatka. Tästä Ormo puhui jo 15 vuotta sitten että suomalaisilta puuttuu luonne ja halu kestää kipua, joten tyytyvät helpompiin matkoihin.
Toisaalta ei Suomesta ole vielä ketään " Mo Farrahiakaan" noussut esiin.
Harmi kun Kirwatkin on jo lopettanut. Missä uudet?Yksi Varissuolle tehty skouttauskierros, niin kkk:t menisi uusiksi. Monessakin lajissa.
Mua vähän hämää kun alotti että "ihan ok, ei tässä mitään" Ei kyllä kuulosta ihan ok.
Kestävyysurheilu on toki siitä suomalaisittain ikävä, että pitkälti kyse on omasta työn määrästä ja laadusta.
Aivan samalla tavalla siinä merkitsee lahjakkuus kuin muissakin lajeissa. Sen merkitys ei ole yhtään vähäisempi kuin esimerkiksi pikajuoksussa.
Harmi kun Kirwatkin on jo lopettanut. Missä uudet?
Turkki-tyylinen talenttien osto-ohjelma pitäisi saada aikaiseksi. Tai vähintäänkin sperma/munasolupankki eri lajien talenteilta. Menestyksen rakentaminen voi olla joko nopeaa - tai vähemmän nopeaa.