Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 492
  • 4 003

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kinnusella ei nyt nesteet imeydy ja silloin tulee aika äkkiä ongelmia. Nesteet ulos ja nyt ilmeisesti Vallun mukaan ainakin taas imeytyy. Tuota ei treenaamalla saada kuntoon, tulee tai ei, toisilla herkemmin.
Kuten sanoin, sovitaan näin. En minä jaksa alkaa vääntämään asiasta sen enempää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jaetaanko tuolla kävelijöille enemmän sairaalamaailmasta tuttuja tippatelineitä tarvittaessa kävelyn ajaksi? Jos siis imeytyminen on hankalaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Konosessa on jotain Selänteeseen verrattavaa glooriaa. Tähdet on erikseen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Kuten sanoin, sovitaan näin. En minä jaksa alkaa vääntämään asiasta sen enempää.

En missään tapauksessa koittanutkaan saada vääntöä aikaiseksi, ihan aiheellisen spekulaation heitit tuosta treenaamisen ja tavarantoimituksen korrelaatiosta. :)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En missään tapauksessa koittanutkaan saada vääntöä aikaiseksi, ihan aiheellisen spekulaation heitit tuosta treenaamisen ja tavarantoimituksen korrelaatiosta. :)
Minä vain tiedän mitä noi minua enemmän kestävyysurheilusta tietävät jäärät näistä on kertoilleet. Väittivät että siinä on valmistautumiset vedetty päin honkia ja suorituksen aikana ei ole toimittu oikein jos ei imeydy sellaisella urheilijalla joka treenaa tosissaan. Mutta en ole asiantuntija.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä 10-ottelun kovat sakemannit Freimuth ja Kazmirek? Viime vuonna vielä MM-mitaleilla. Nämä uudet ihan neverheardeja. Abele sentään olemukseltaan kunnon arjalainen. Jos olisi vuosi 1936, Aatu tykkäisi.

Vittu mikä turisti meinasi kelata Tothin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Minä vain tiedän mitä noi minua enemmän kestävyysurheilusta tietävät jäärät näistä on kertoilleet. Väittivät että siinä on valmistautumiset vedetty päin honkia ja suorituksen aikana ei ole toimittu oikein jos ei imeydy sellaisella urheilijalla joka treenaa tosissaan. Mutta en ole asiantuntija.

Kyllä! Valmistautumisella tuohon voidaan vaikuttaa ja isoja virheitä ei tarvitse tehdä niin tuossa kuumuudessa ongelmia tulee.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onhan tuossa vielä Partasella saumat vaikka mihin. Joku toinen suomipoika siellä jo tuupertu ilmeisesti. Karu laji kyllä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Matkaa on vielä vaikka kuinka paljon ja puolivälissä äijiä tiputukseen. Kovat olosuhteet 50km twerkkaukseen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Zikalitski ottaa vielä Tothn kiinni kevyesti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo eikä Partaselle kuulemma juoma enää mene. Pahalta näyttää.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Akulla samoja imeytymisongelmia kuin Ojalalla ja Kinnusella, varmaan oksentaa kohta. Kuka ikänä vastaakaan tuosta valmistautumisesta ja nesteistä, niin vaadin päitä vadille! Ei voi kaikki kolme hyytyä reitille.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Kuinkakohan moni noista jaksaa maaliin asti? Hiukan vaikuttaa siltä, että kuumuus hyydyttää vielä tosi usean tuossa loppumatkan aikana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joskus minä vain ihmettelen että jos osallistut 50km kävelyyn ja jossain puolessa välissä sulla tulee jo tavarat pihalle, niin mitä ihmettä siellä treeneissä on tehty?

No tuolle nyt ei vaan taida voida mitään tuolla kuumuudessa, ongelma on siis tuo helvetillinen pätsi.

Omaltakin kohdalta pystyn tältä kesältä sanoa että ensimmäisen kerran pidemmissä pyörätreeneissä oli ongelmia nesteen imeytymisessä, pelkkä vesi ei edes imeytynyt vaan urheilujuoma oli ainut mitä pystyi juomaan ja sekin välillä tökki.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt lentää jo yrjö Partasella. Kohta K.O katohan vaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös