Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

• 224 474
  • 4 003

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Et taida katsella areenasta kävelyä, siinä oli paha paikka kun joutu naisten pussittamaksi, alkoi hieman huolestuttamaan ettei lipsahda xxx touhun puolelle, mutta Jarkko kylmäpäisesti selvitti uhkaavan tilanteen, eikä lipsahduksia sattunut.

Töiden lomassa areenan stream käytössä. Luulisi jonkun Ojalankin saavan lisää virtaa, kun pitää machoilla siellä naisten seassa.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehikoisen sijaan näytetään puolalaisen ja valkovenäläisen naismörssärin karsintatyöntöjä kaikkine hidastuksineen. Siinä on Yle:n ohjaajalla prioriteetit kunnossa, perkele.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noni, Senja, hyvää turismia! Noin sitä pitää!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saksatar kyllä tasotti vähän tilastoja, 2-1 nyt normaalipainoisille.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kumpaan heimoon Senja kuuluu?
No ei se nyt mihinkään olen pääsemässä. Kokeilisi jos vaikka tuolla perinteisellä tyylillä ei tarvitsisi reisien pumpata tota 3-4x sen kuulan massaa liikkelle ennen kuin kuula on liikahtanut olalta mihinkään.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tolla kärkiporukkaan nousseella sakulla on jo kaksi punaista.

ja nyt otettiin sivuun.

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Naurattaa toi MTV:n etusivun live otsikko , ”Suomella ihan aito mahdollisuus mitaliin” tjsp

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noin Ojala toimittaa, nyt siellä tulee jo tavaraa pihalle, tämähän menee ihan kuin etukäteen uumoiltiin. Ja Jarkko kanssa.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Onhan tuossa vielä melkoisen paljon jäljellä köpöteltävää. Monta laikkaa ja laattaa ehtii vielä lentämään monelta "hiihtäjältä".

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus minä vain ihmettelen että jos osallistut 50km kävelyyn ja jossain puolessa välissä sulla tulee jo tavarat pihalle, niin mitä ihmettä siellä treeneissä on tehty?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saksatar kyllä tasotti vähän tilastoja, 2-1 nyt normaalipainoisille.

Ihmeen normaaleja nämä tosiaan on. Olisin saanut kuulantyöntäjältä parikymppisenä, mutta olin juuri tuoreessa parisuhteessa.

Eli olisin ottanut, mutta en välttämättä hirveästi halunnut. Oli niin perusmörssäri jotta.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus minä vain ihmettelen että jos osallistut 50km kävelyyn ja jossain puolessa välissä sulla tulee jo tavarat pihalle, niin mitä ihmettä siellä treeneissä on tehty?

Et selkeästi oikein ymmärrä kävelyä. Olet kisakatsomoturisti.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jos tuo on rankkuudessaan sitä luokkaa, että reitin varrella voi näyttäytyä asioita, mitä ei vaan voi millään treenauksella eliminoimaan? Tämä siis ihan mutua-puutaheinää... :D

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

Kävelijätkin voivat olla edareita. Terassilla vain istuttu ja seteleitä heitelty ilmaan.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.

Se ettei kroppa helteessä toimi optimaalisesti tai nesteet imeydy ei välttämättä ole treenikysymys vaikka tuota tahkoisi kuinka. Tuskin Ojalan harjotusmetodeissa isompaa vikaa on kun tautajoukot ovat kunnossa. Ominaisuudet ovat sitten mimmoiset ovat.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko Kinnusella pöljä päivä? Kupila? ELMO?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et selkeästi oikein ymmärrä kävelyä. Olet kisakatsomoturisti.
Kyllä, myönnän syyllisyyteni. Mietin vaan että voi olla rankkaa treenata 50 kilsalle jos ei edes puolta pysty kävelemään oksentamatta.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se ettei kroppa helteessä toimi optimaalisesti tai nesteet imeydy ei välttämättä ole treenikysymys vaikka tuota tahkoisi kuinka. Tuskin Ojalan harjotusmetodeissa isompaa vikaa on kun tautajoukot ovat kunnossa. Ominaisuudet ovat sitten mimmoiset ovat.
Sovitaan näin, kyllä ne muutkin oksentaa jne. Pitäisköhän miettiä taustajoukkojen vaihtoa, jos ei osata sen vertaa tankkauksesta että saadaan treenaamisella ne tavarat pysyyn sisällä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
On kyllä vitun epäreilua että osa kävelijöistä rullaluistella tuolla. Löytyykö Ojalalle pyörät alle?

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Sovitaan näin, kyllä ne muutkin oksentaa jne. Pitäisköhän miettiä taustajoukkojen vaihtoa, jos ei osata sen vertaa tankkauksesta että saadaan treenaamisella ne tavarat pysyyn sisällä.

Kinnusella ei nyt nesteet imeydy ja silloin tulee aika äkkiä ongelmia. Nesteet ulos ja nyt ilmeisesti Vallun mukaan ainakin taas imeytyy. Tuota ei treenaamalla saada kuntoon, tulee tai ei, toisilla herkemmin.

Partasella sen sijaan sujuu yllättävän hyvin, olin kyllä melko varma että tuo kuumuus ei kaverille sovi. Matkaa on vielä tosin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy