Kaukosäädin lienee vierelläsi. Heja Norge!Tekis mieli lopettaa kaikki urheilun seuraaminen. Vitun mulkut.
Kaukosäädin lienee vierelläsi. Heja Norge!Tekis mieli lopettaa kaikki urheilun seuraaminen. Vitun mulkut.
Onneks joku sentään on ajantasalla.Tekis mieli lopettaa kaikki urheilun seuraaminen. Vitun mulkut.
Mä olen menossa lomalle Saksaan. Juoksemaanko stadikalle pitää mennä. Ei vittu.Siitä mallia suomalaisille turisteille.
Nyt jos koskaan olisi kiva kuulla Tami Tammista kommentaattorina, kun nämä veljet esittävät huikeita suorituksia.On noi norskit kovia! Ei voi kuin ihailla.
Huhujen mukaan nämä Ingebitchenit on syntyneet samasta epo-purkista kuin mistä Marit Björgenin lapsi sai alkunsa.Perkovic säheltää.
Mä en jaksa Norjaa. Miten doupattuja noikin nilkit on. Erittäin doupattuja. No vitut siitä. Eteenpäin.
Backhand, forehand, boom boom boom.Nyt jos koskaan olisi kiva kuulla Tami Tammista kommentaattorina, kun nämä veljet esittävät huikeita suorituksia.
Oliko suomalaishiihtäjät ja PIrkka-lääkäri mukana touhuissa?Huhujen mukaan nämä Ingebitchenit on syntyneet samasta epo-purkista kuin mistä Marit Björgenin lapsi sai alkunsa.
Se on se pressan puolue, mikä se nyt olikaan. Punainen turkki huomataan Perusturkkilaisten joukosta aina, ja polliisit rientävät heti mänttäämään.
Jarmo Punkkinen saattoi olla.Oliko suomalaishiihtäjät ja PIrkka-lääkäri mukana touhuissa?
Huhujen mukaan nämä Ingebitchenit on syntyneet samasta epo-purkista kuin mistä Marit Björgenin lapsi sai alkunsa.
Joo eiköhän näitä veljeksiä voi ensi vuonna MM-kisoissa vähän sympata.Norjalaiset ovat masentavia. Ainoa että jos tämä 12-vuotias tyyppi voittaisi kaikki kenialaiset, etiopialaiset ja "turkkilaiset" niin se olisi kyllä virkistävää ainakin aluksi.
Suomen pitäisi kaiken dopingista valittamisen sijaan opetella douppaamaan samalla tavalla kuin eteläinen naapurimme. Luulisi olevan helpompaa kuin koulia uusia iivoniskasia.