Mo oli kyllä titaani. Maratonillehan tuo on siirtynyt, paukutteli ujosti Britannian ennätyksen keväällä Lontoon maratonilla. Tosin maratonilla niitä nyt ei kai niin kannata tuijotella kun jokainen juoksu on erilainen, siis vielä enemmän mitä nämä pitkän matkan juoksut muuten.Näin on. Siinä oli mies. Nyt on vain ei-brittejä poikia.
Miksi suomalaiskävelijät eivät kävele 20 kilsaa? Voisi sopia heille paljon paremmin, kuin selkeä ylimatka 50 kilsaa.
Özbilen näyttää näiltä Turkin vuoristoalueen vähemmistöläisiltä, ei Perusturkkilaiselta.
Jaha josko sitä ennemmin kattos kun Heleniuksen liha tummuu. Tylsää tällänen kun ei ole suomalaisia.
Kyl mä luulen että päivittäin tuolla Berliinin kaduilla moni suomalainen turisti häpäisee itsensä ja kansamme.Kisat ovat nyt tasokkaammat kuin koskaan, kun ei ole turisteja häpäisemässä kansaamme.
Miksi suomalaiskävelijät eivät kävele 20 kilsaa? Voisi sopia heille paljon paremmin, kuin selkeä ylimatka 50 kilsaa.
Minä jotenkin kuvittelin että siellä baarissa kyllä häpäistään about kaikki suomalaisuudesta, siis missä ne kaikki jo pudonneet on dokaamassa, jo vaikka kuinka monetta iltaa.Kisat ovat nyt tasokkaammat kuin koskaan, kun ei ole turisteja häpäisemässä kansaamme.
Koska se ei tunnu riittävän tuskalliselta. Eikä suomalaisten nopeuskaan ole riittävä, vaan olemme sen sijaan älyköitä, jotka ovat nerokkaita pitkäkestoisissa suorituksissa. Jos käveltäisiin vuosi, niin finskit olis kovia.
Perusturkkilaiset, onko kovin oikeistolainen puolue? Entä punainen Turkki?
Eikö EM-kisoissa muuten jaeta samalla tavalla palkintoja tuolla stadikalla? MM-skaboissa ja olympialaisissa noin puolet ohjelma-ajasta menee aina siihen kun kuunnellaan Kenian kansallislaulua pitkien matkojen jälkeen.