Mainos

Yleisurheilun EM-hallikilpailut Torun, Puola 4.–7.3.2021

• 24 180
  • 342

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ella ylittää ensimmäisellään 1,92m, vaikka rima heilukin. Yksi ukranalainen pudottanut kyseisestä korkeudesta.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikäs se Ellan ennätys olikaan?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jump Ella Jump!

Alkaa tämä fanipojan rooli palkitsemaan hiljalleen.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salminen astuu viimeisen loikkansa yli. Mutta hienot kisat Salmiselta.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En tiedä miksi, mutta jotenkin nämä EM-kisat ovat miellyttävämpi tapahtuma kuin MM-kisat

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
14,11 metriin loikki Mäkelä viimeisellään. Pistesija kumminkin Suomeen.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös tämä Kreikan Paparistou ollut tämän naisten kolmiloikan ennakkosuosikki?

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ella Junnila on yhdessä kolmen muun korkeushyppääjän kanssa tässä vaiheessa kärkipaikalla.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, ei olisi kummankaan suomalaisen tämänhetkinen maksimitaso riittänyt kolmiloikassa mitaliin, kun espanjalainenkin loikki yli 14,50 metriin.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Hieman ihmettelin kommentaattorin puheita siinä kohtaa, kun hän sanoi, että tuo pronssisijaan vaadittava 14,39 on molemmille suomalaisille aivan mahdollinen.

Onhan se mahdollinen, jos parantaa reilusti ennätystään (Mäkelä 14,31 ja Salminen 14,22), mutta kovin todennäköisenä noin isoja ennätysparannuksia en itse nähnyt.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Portugali otti kolmiloikassa tuplamestaruuden.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnila osuu niukasti rimaan ja ensimmäisen pudotus 1,94m.

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Hieman ihmettelin kommentaattorin puheita siinä kohtaa, kun hän sanoi, että tuo pronssisijaan vaadittava 14,39 on molemmille suomalaisille aivan mahdollinen.

Onhan se mahdollinen, jos parantaa reilusti ennätystään (Mäkelä 14,31 ja Salminen 14,22), mutta kovin todennäköisenä noin isoja ennätysparannuksia en itse nähnyt.
Ei kai tuollaista 8 tai 17 sentin ennätysparannusta voi mahdottomanakaan pitää, kun samassa kisassa on nähty päälle 40 sentin parannuksiakin.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vukovic pääsisi 2 cm korkeammalta, jos jättäisi ylimääräisen painon eli kiiltävät helyt ja sentin meikkikerroksen pois hypystä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

Hieman Rajalla ehkä keulii välillä, mutta se suotakoon. Kaiken kaikkiaan erittäin miellyttävä persoona

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Mä en haluis alkaa muuttua keski-ikäiseksi narisijaksi ja negailijiksi, mutta mun makuun asiantuntija-kommentaattorin, miksei pätevän selostajankin, tulis antaa tietyllä lailla realistinen kuva kilpailun kulusta, vaikka suomalaisia jännättäisiin tai tsempattaisiin.

Tänäänkin alko omaan harjaantumattomaan silmään näkyä erinäisiä vaaran merkkejä Iivon tekemisen suhteen siitä puolimatkasta ja hetkeä ennen suksien vaihtoaan, mutta ihan kuin Eskola-Musti eivät olisi halunnut rikkoa taikaa, illusioota siitä että tosissaan tässä voitosta taistellaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy