Ukranalaiset on kovia. Pistesija oli muistaakseni Junnilan tavoite.
Mikäs se Ellan ennätys olikaan?
Kiitos Tuomas Raja ja lampaanperse Puolaan
En tiedä miksi, mutta jotenkin nämä EM-kisat ovat miellyttävämpi tapahtuma kuin MM-kisat
Ei kai tuollaista 8 tai 17 sentin ennätysparannusta voi mahdottomanakaan pitää, kun samassa kisassa on nähty päälle 40 sentin parannuksiakin.Hieman ihmettelin kommentaattorin puheita siinä kohtaa, kun hän sanoi, että tuo pronssisijaan vaadittava 14,39 on molemmille suomalaisille aivan mahdollinen.
Onhan se mahdollinen, jos parantaa reilusti ennätystään (Mäkelä 14,31 ja Salminen 14,22), mutta kovin todennäköisenä noin isoja ennätysparannuksia en itse nähnyt.
Hieman ihmettelin kommentaattorin puheita siinä kohtaa, kun hän sanoi, että tuo pronssisijaan vaadittava 14,39 on molemmille suomalaisille aivan mahdollinen.
Onhan se mahdollinen, jos parantaa reilusti ennätystään (Mäkelä 14,31 ja Salminen 14,22), mutta kovin todennäköisenä noin isoja ennätysparannuksia en itse nähnyt.
Hieman ihmettelin kommentaattorin puheita siinä kohtaa, kun hän sanoi, että tuo pronssisijaan vaadittava 14,39 on molemmille suomalaisille aivan mahdollinen.