Purola vei Samuelssonin nenän edestä 100m kullan.
Purola näyttää ylikasvaneelta smurffilta.
No nyt tuli paukku! Kasperi Vehmaa (16v) hyppäsi juuri pituuskisan kärkeen tuloksella 749 cm.
Uusia nimiä nousee esille kotimaan kisoissa, vaikka tulostaso olikin heikko kisassa. Kasperille tietysti loistava tulos.No nyt tuli paukku! Kasperi Vehmaa (16v) hyppäsi juuri pituuskisan kärkeen tuloksella 749 cm.
Nykyisin ohjelmassa olevissa lajeissa historian nuorin Kalevan kisojen miesmestari on 200 metriä Helsingissä 1920 voittanut Hirsch Drisin. Helsinkiläistä Stjärnan-seuraa edustanut vuoden 1924 olympiaedustaja Drisin oli tuolloin 17 vuoden ja 288 päivän ikäinen.Kuka on muuten nuorin Kalevan kisojen voittaja?
Nykyisin ohjelmassa olevissa lajeissa historian nuorin Kalevan kisojen miesmestari on 200 metriä Helsingissä 1920 voittanut Hirsch Drisin. Helsinkiläistä Stjärnan-seuraa edustanut vuoden 1924 olympiaedustaja Drisin oli tuolloin 17 vuoden ja 288 päivän ikäinen.
Superlahjakkuudet ryminällä aikuisten kärkeen – Arttu Mattila historian nuorin miesmitalisti
Superlahjakkuudet ryminällä aikuisten kärkeen – Arttu Mattila historian nuorin miesmitalistietusuora.com
Tällainen juttu löytyi vuodelta 2017. En tiedä onko tiedot oikein...
Taisi löytyä juuri uusi nimi.Kuka on muuten nuorin Kalevan kisojen voittaja?
Taisi löytyä juuri uusi nimi.
Joo, Johanna Matintalo oli näköjään voittanut kanssa 16-vuotiaana naisten 800m Kalevan kisat vuonna 2013, mutta taisi olla tuona aikana päivissä vanhempi, mitä Kasperi Vehmaa nyt on.
Eli jos minun löytämääni Etusuoran juttua on uskominen niin Vehmaa ei olisi siis nuorin Kalevan kisojen voittaja.Kalevan kisojen kaikkien aikojen nuorin naismestari on Kuortaneen Kuntoa edustanut Eeva-Liisa Kalliolahti, joka oli 15 vuotta ja 166 päivää vanha kirmatessaan 800 metrin mestariksi Turun Kalevan kisoissa 1963.
Eli jos minun löytämääni Etusuoran juttua on uskominen niin Vehmaa ei olisi siis nuorin Kalevan kisojen voittaja.
Superlahjakkuudet ryminällä aikuisten kärkeen – Arttu Mattila historian nuorin miesmitalisti
Superlahjakkuudet ryminällä aikuisten kärkeen – Arttu Mattila historian nuorin miesmitalistietusuora.com
Joo, niin anteeks... Olin vähän epäselvä tuossa postauksessani kun muun homman ohessa yritin kirjoittaa. Mutta viestini pointti oli siinä osassa jossa olin lainannut itseäni. Ja se taas oli lainattu linkitetystä artikkelista (jonka oikeellisuudesta en ole varma).Tarkoititkin Eeva-Liisa Kalliolahtea.