Minäkin itken.Tuomas Raja, tämä on jo Suomen neljäs pistesija!
Hakemusta Ylelle menemään!VOI VITTU TUOTA SAATANAN RAJAA!! REETTA HURSKE OLI KUUDES JA TÄMÄ ON SUOMEN NELJÄS PISTESIJA.
Kyllä vituttaa, miksi mä en ole tuolla hänen tilallaan!?!?!?!?
Eikö toinen belgialainen(?) astunut väärälle radalle tossa hidastuksessa, sais olla suomalainen kuudes
No siis Jatkiksessa puhuttaisiin mottipäisestä.Kuusiniemi saa nyt hyvin sponsseja, kun voi sanoa olleensa em-seiska.
Eiks se ollut belgialainen?Saksalainen meinas kompuroida samallalailla Santerin eteen.
Ois päässy suoraan Olympiafinaaliin.
Raja on liikuttunut pelkästä Yleisurheilun seuraamisesta, ei lajilla tai sijoituksilla ole siinä merkitystä.Kommentaattori melkein liikuttuneena tästä 7. sijasta :D
Joo lunttasin täältä viisaammilta ja korjasin. Uskoin tyhmänä Porttilaa.Eiks se ollut belgialainen?
Kyllä ne Hurskeen pannut oli hienommat!Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki, pl. Estejuoksijan voltti, mutta hän ei ollut suomalainen.
Tämän voi ymmärtää kahdella tavalla.Kyllä ne Hurskeen pannut oli hienommat!
VOI VITTU TUOTA SAATANAN RAJAA!! REETTA HURSKE OLI KUUDES JA TÄMÄ ON SUOMEN NELJÄS PISTESIJA.
Hurskeen kannut?Kyllä ne Hurskeen pannut oli hienommat!
Eikös tuonne oteta vain täysi-ikäisiä?VOI VITTU TUOTA SAATANAN RAJAA!! REETTA HURSKE OLI KUUDES JA TÄMÄ ON SUOMEN NELJÄS PISTESIJA.