Ja siitä edeltä pitäis ainakin 1 hylätäSanteri Kuusiniemi EM-kisoissa seitsemäs. Jos joku väittää ettei tämä ole Holmenille veroinen paukku, niin väittää jotain ihan muuta.
Oletko koskaan kuullut kotiedusta?Italia on löytänyt näihin kisoihin oman hemohesin/huulirasvan. Mulla hälykellot soi.
Me käytettiin se Lahdessa ihan jokaiseen pisaraan asti.Oletko koskaan kuullut kotiedusta?
Oletko koskaan kuullut kotiedusta?
Nyt pitää laittaa hakemusta ja jos cv sopiva niin ylisanat ja herkistyminen nähtäneen edistävän asiaasi.VOI VITTU TUOTA SAATANAN RAJAA!! REETTA HURSKE OLI KUUDES JA TÄMÄ ON SUOMEN NELJÄS PISTESIJA.
Kyllä vituttaa, miksi mä en ole tuolla hänen tilallaan!?!?!?!?
Siellä se Roomassa liimailee tarroja.On toi Reetta vaan kaunis. Valitettavasti kannustaa Ilvestä
Ei kai järjestävän maan urheilijoita nyt testatakaan. Yleisö äänestää muuten jaloillaan.Italia on löytänyt näihin kisoihin oman hemohesin/huulirasvan. Mulla hälykellot soi.
Loppuisi Suomesta selostajat ja kommentaattorit äkkiä kesken, jos jokaisesta virheestä laitettaisiin ulos.Huhhuh nyt on hieman kierrokset laskenut. Miten voi olla mahdollista, että YLEN ASIANTUNTIJA (!!) ei tiedä Suomen pistesijojen määrää näissä kisoissa. Hyvä fiilis Kuusiniemen suorituksesta meni nyt ihan vituiksi.
Tämä kilpailu meni jo pilalle.Mulle sopii kaikki muu, paitsi Ingebritsenin voitto.
Turskien kolmoisvoitto?Mulle sopii kaikki muu, paitsi Ingebritsenin voitto.
Miten tuollainen virhe voi mennä ASIANTUNTIJALTA ohitse?!? Tämä on yleisurheilun EM-kisat YLEllä eivätkä mitkään Veikkausliigan putoamiskamppailut Ruudussa.Loppuisi Suomesta selostajat ja kommentaattorit äkkiä kesken, jos jokaisesta virheestä laitettaisiin ulos.
Tulee sellainen Harlem-meininki. Ihan klassinen saksalainen.Groovy alkaa soida päässä, kun katsoo tätä saksalaista jamppaa.