Onneksi Espanjan Fátima Diame ei pettänyt.Sagnialta valitettavaa alisuorittamista. Fani olen ollut vuosia.
Onneksi Espanjan Fátima Diame ei pettänyt.Sagnialta valitettavaa alisuorittamista. Fani olen ollut vuosia.
Tä?Sagnialta valitettavaa alisuorittamista. Fani olen ollut vuosia.
Nyt puhutaan pituushyppääjä Khaddi Sagniasta, ei seitsenottelija Saga Vannisesta.Tä?
Ihan ok aidoissa ja 180 korkeudessa ei ole alisuorittamista jos ennätys on 180!!
No viddu :DNyt puhutaan pituushyppääjä Khaddi Sagniasta, ei seitsenottelija Saga Vannisesta.
Onko hän muotoillut kulmakarvojaan vahalla, vai ovatko ne luonnostaan tuollaiset?Ei tippaakaan yli 35-vuotiaan näköinen tämä kanadalainen 21-vuotias moukaristi.
Täytyy tunnustaa, ettei oma yleisurheilutietämys riitä tuohon asti.Onko hän muotoillut kulmakarvojaan vahalla, vai ovatko ne luonnostaan tuollaiset?
Mun mielestä aina niin älytöntä tarttua johonkin ihmisen ulkoiseen olemukseen.Onko hän muotoillut kulmakarvojaan vahalla, vai ovatko ne luonnostaan tuollaiset?
Mutta joskus siihen tuntee jopa pakottavaa tarvetta.Mun mielestä aina niin älytöntä tarttua johonkin ihmisen ulkoiseen olemukseen.
En tunne tarkemmin nimeämistä mutta aamuauringon aikaan syntynyttähän Kipyegon tarkoittaaMiksi tuolla Faith Kipyegonilla on miehen sukunimi? Eikös sen pitäisi olla Masai-naisella Jepyegon?
Ehkä Emma pääsee vielä grillaamaan.Tämä Emma Hyyppä on kyllä hyvä vahvistus tähän Ylen tiimiin.
Vien vaikka itse Emman grillaamaan. Jätän vaikka naisystäväni, jos Emma suostuu pyyntööni.Ehkä Emma pääsee vielä grillaamaan.
Joo, kyse on tosiaan Kalenji-nimestä, vaikka aikaisemmin Masai-nimestä höpötinkin. Ilmeisesti myös tyttö voidaan nimetä Kip-alkuisesti, vaikka useimmiten se on Jep tai Chep.En tunne tarkemmin nimeämistä mutta aamuauringon aikaan syntynyttähän Kipyegon tarkoittaa
Fajdek yllätykseksi heittää ensimmäisellään karsintarajan yli. Yleensä hänellä on karsintaheitoissaan vaikeuksia .