Saga Vanninen voisi ottaa ainakin puolikkaan pillerin.Minä haluan samoja pillereitä kuin McCartneyllä. Nairattais koko ajan.
Saga Vanninen voisi ottaa ainakin puolikkaan pillerin.Minä haluan samoja pillereitä kuin McCartneyllä. Nairattais koko ajan.
Mikä järki tuossa oli? Kaveri ei ollut ylittänyt (eikä ylittänyt) 485. 485 olisi riittänyt McCartneylle.McCartney jätti kaksi yritystä korkeuteen 4,90m.
Tä on aika hyvä kuinka paljon me luotetaan Wilmaan ja itsekin uskon tuohon, mutta ne tärkeimmät kisat vielä edessä: PNG to name a few!!Kulta olisi ollut lähellä ilman vammaa. Ai että, kesää kohti!
Ei ainakaan ole buranat möreyttäneet ääntä.Bolin kohdalla mulla jostain syystä herää epäilykset ylimääräisen buranan käytöstä. Toivottavasti olen väärässä.
Bol visertää haastattelussa kuin rytikerttunen.
Sen kun tietäisi...Mikä järki tuossa oli? Kaveri ei ollut ylittänyt (eikä ylittänyt) 485. 485 olisi riittänyt McCartneylle.
Tärkeintä ei oo voitto vaan ylivoimainen voitto.Sen kun tietäisi...
Ainakaan ääni ei ollut mataloitunut samaan tapaan kuin Itä-Saksan naisuimareilla aikoinaan.Bolin kohdalla mulla jostain syystä herää epäilykset ylimääräisen buranan käytöstä. Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti<3Illan päättää sit naisten sähäkkä 60m rykäisy. Kohta selviää onko tatuoitu puolatar nopein myös finaalissa.
Pakko oli raahautua tuonne vaikka kaikki näki tilanteen...Oonkohan menettänyt empatiakykyni kun mieleen tulee vain, että pitikö se nyt ramman juoksijan väkisin vääntäytyä finaaliviivalle.