Ei tiedetty. Tekeekö se äänet jollakin koneella? Vai läpsytteleekö itse jaloillaan?Tiesittekö että noiden pikajuoksijoiden askelten äänet tekee ääniefektimies Ylen studiossa?
Sellainen vaimennettu xylofoni kahdeksalla malletilla soitettuna.Ei tiedetty. Tekeekö se äänet jollakin koneella? Vai läpsytteleekö itse jaloillaan?
Tiesittekö että noiden pikajuoksijoiden askelten äänet tekee ääniefektimies Ylen studiossa?
Tiesittekö että noiden pikajuoksijoiden askelten äänet tekee ääniefektimies Ylen studiossa?
Ei tiedetty. Tekeekö se äänet jollakin koneella? Vai läpsytteleekö itse jaloillaan?
Mikäs sillä ranskattarella oli? Jotain vammaa sielläkin?Ranskalainen Margot Chevrierikin jättää kisan väliin. Eli jaettu 8. sija Murrolle ja Chevrielle.
Ei ole kerrottu, mutta World Athleticsin sivuilla oli hänen kohdallaan r, mikä tarkoittaa, että urheilija keskeyttää kisan.Mikäs sillä ranskattarella oli? Jotain vammaa sielläkin?
Chevrier taisi tippua seiväskuoppaan ja nilkka otti ilmeisesti aika pahasti osumaa, joutui paareilla lähtemään kentältä.
Joo sanottiin ainakin Ylellä et loukkasi itseään 465 toisessa yrityksessä ja kisa oli sen takia hetken kesken. Ja tuossa yllä kerrotaan et ois murtanut nilkkansa.Chevrier taisi tippua seiväskuoppaan ja nilkka otti ilmeisesti aika pahasti osumaa, joutui paareilla lähtemään kentältä.
Sama efektimies luultavasti oli vastuussa Maria Sharapovan syöttäessä kuuluneesta yli 100db röhkimisestä (Youtubesta Sharapova grunts 100db).Sellainen vaimennettu xylofoni kahdeksalla malletilla soitettuna.
Ja nuo äänet jotka tulee hyppäämisestä päin patjaa suoran päässä. Silloin efektimies läiskii sian ruhoa puunuijalla.