Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Vieläpä Leinosen kanssa ei tunnu kemiaa löytyvän. Porttilan kanssa ihan hyvin homma toimii.Ihan mukavan oloinen urheiluniilo tämä Rajan Tuomas. Mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan mitta täyteen tän Stafettkarnevalen-tason lässytyksen suhteen suomalaisurheilijoiden kohdalla. Alleviivaavan ylisuojelevaista ja defenssejä.
Milloin Trine Hattestadin vuoro heittää?
Jotenkin tämä on helppo uskoa.Ihan mukavan oloinen urheiluniilo tämä Rajan Tuomas. Mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan mitta täyteen tän Stafettkarnevalen-tason lässytyksen suhteen suomalaisurheilijoiden kohdalla. Alleviivaavan ylisuojelevaista ja defenssejä.
Mika Lehtimäki olisi loistava kommentaattori näihin yleisurheilun arvokisoihin. En usko, että hän voisi tuohon pestiin palata, haaveilen vain.Ihan mukavan oloinen urheiluniilo tämä Rajan Tuomas. Mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan mitta täyteen tän Stafettkarnevalen-tason lässytyksen suhteen suomalaisurheilijoiden kohdalla. Alleviivaavan ylisuojelevaista ja defenssejä.
Oli varmaan 500 gramman keihäs.Melkein unohdin koko keihäskarsinnan, mutta täytyy ihmetellä, että miten Erkkola on voinut tuolla tyylillä heittää tänä kesänä yli 60 metriä. Siinä on pitänyt olla olosuhteet aivan optimaaliset.
15.24,17Noniin veikkauksia pöytään Camilla Richardssonin suorituksesta? Mun veikkaus on 15:32.
Minun arvio, että naisten keihäänheittoon ei saada houkuteltua lahjakkaita urheilijoita, vaan tällaisia sormusia ja erkkoloita ajautuu lajin pariin. Toki olisi meillä Julia Valtanen, mutta taitaa panostaa samaan aikaan myös pesikseen? Joka tapauksessa erikoistuminen keihäänheittoon olisi pitänyt tapahtua jo aiemmin, mikäli aivan huipulle olisi asiaa.Selitys suomalaisheittäjien menestymättömyydelle löytyi tällä kertaa sitten helposti. Heittoalusta on huono ja ei pidä ja murenee. Tämä voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta veikkaan kuitenkin, että taaskaan ongelmissa ei suomalaisheittäjien lisäksi ole kuin joku yksittäinen ns. yhden heiton ihme. Maailman kärkinimet tulee heittämään ihan normaalitasollaan, alustasta huolimatta.
Olen toki mielelläni tässä(kin) asiassa väärässä.
Erkkolan tämän karsinnan tasolla ei ole kyllä mitään jakoa myöskään EM-kisoissa, mutta kai sekin on ihan mukava reissu kuten tämäkin.
Minun arvio, että naisten keihäänheittoon ei saada houkuteltua lahjakkaita urheilijoita, vaan tällaisia sormusia ja erkkoloita ajautuu lajin pariin. Toki olisi meillä Julia Valtanen, mutta taitaa panostaa samaan aikaan myös pesikseen? Joka tapauksessa erikoistuminen keihäänheittoon olisi pitänyt tapahtua jo aiemmin, mikäli aivan huipulle olisi asiaa.