Joku kesähessu ylitti valtuutensa ja ehjäsi.Hetkonen, onko meitä YLE huijannut? Digiviive on poissa!
Olen yllättynyt jos 55 ylittyy.Se on jokaiselle tästä viestistä tykänneelle kaksi tuoppia olutta, mikäli Erkkola ylittää karsinnassa 60 metriä.
Mulle sitten alkoholitonta, oon autolla.Se on jokaiselle tästä viestistä tykänneelle kaksi tuoppia olutta, mikäli Erkkola ylittää karsinnassa 60 metriä.
Ei onneksi ole pelkoa rahan menetyksestä, etenkin tämän Piiroisen haastattelun jälkeen.Mulle sitten alkoholitonta, oon autolla.
Johtuukohan siitä, että tämä naisten keihään karsinta on ainoa, joka on nyt käynnissä. Pelkään, että kun saadaan juoksulajit mukaan niin digiviive palaa.Hetkonen, onko meitä YLE huijannut? Digiviive on poissa!
Ovat suomettumeet nuo muidenkin maiden heittäjät.Taso on kyllä melkoisen paska toistaiseksi.
Ainakin aiemmin kenttälajeissa suoritus on näkynyt telkkarissa jo ajat sitten, kunnes Leinosen hehkutus alkaa yhtäkkiä kuulumaan keskellä Avaraa luontoa.Johtuukohan siitä, että tämä naisten keihään karsinta on ainoa, joka on nyt käynnissä. Pelkään, että kun saadaan juoksulajit mukaan niin digiviive palaa.
Sa se. Mutta jotenkin herkkiä lumihiutaleita nämä nuoren polven edustajat urheilijoissamme tuntuu olevan. Kokeillaan tehoaako tämä haukkuminen edes.Siis mitä järkeä tuolla on olla kuset housussa, koska kukaan ei odota Erkkolalta yhtään mitään.
Joo. Puitteet on isommat, mutta katsojia vähemmän kuin keihäskarnevaaleilla.Ihan inhimillistähän se on ja kroppa/mieli reagoi miten reagoi. Mutta silti aina, ihan hitusen vain, särähtää korvaan kun arvokisoissa suorittavat urheilijat kertovat jännittävänsä niin hirveästi. Toisaalta, voihan olla ettei isojen kisojen tutustumismatkojen tarpeellisuus ole täysi myytti. Jostain kai se on aloitettava.
Taso tippunut. Utriainen, Sormunen ja Kangas sentään pommittivat tasaisen tappavasti sitä 55-56 metriä.Erkkola toisella noin 51 metriä.