Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.
Huonoin suomalainen tänään. Tai posin kautta kolmanneksi paras. Pronssia jäsenten välisistä.
Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.
Syytän silmälaseja: Kankaalla oli aikoinaan tapana ottaa silmälasinsa pois heittäessään moukaria.Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.
Meijeri ei pystynyt menemään ylitse.
Pohjoismaissa ne on niin pieniä ettei huomaa... ;-)Onko meisseliasiantuntijat löytäneet meisseleitä?
1982 Helsinki, tupa täynnä ja minä mukana. 2023 Tukholma, katsomo puolityhjä. Surullista.
Liian viileä on. Viikko sitten oli liian kuuma. Milloin tuulee ja milloin sataa ja milloin mitäkin. Nämä sää-selittelyt ei hirveän kaukana ole siitä, että ottiko hieroja liian lujaa.
Kauniiden naisyleisurheilijain seuraaminen objektiivisesti urheilusuorituksiin keskittyen vaatii perinteiseltä mieskatsojalta aika paljon. Ehkäpä Kodin Suuren Lääkärikirjan lukeminen auttaa ennen suorituksia.Elina Lampela on minun makuuni kuumin suomalaisyleisurheilija mitä tulee ulkomuodollisiin asioihin. Jospa vielä pomppisi urallaan ainakin 470 cm. Mää olen niin siinä wagonissa kuin vaan voi olla.
Tällainen hieman asiaton viesti tähän väliin. En silti pahoittele. Olen törkimys.
ELINA PETTI SUOMEN KANSAN
Perkele kun sen Martti Vainion saisi jostain 80-luvun lopusta aikakoneella tähän juoksuun.
Hammaspyykillä. Sitoo nauhat ja kohta mennään...Perkele kun sen Martti Vainion saisi jostain 80-luvun lopusta aikakoneella tähän juoksuun.