Yleisurheilu – liveseuranta

• 1 120 800
  • 30 710

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiva että täällä on muitakin maaottelun seuraajia. Minusta tämä on mukavaa... Kun Suomella olisi jotain palaa mutta silti kyseessä on kiva kisa.
Ei pidä ottaa niin vakavasti. Pisimpään pidetty maaottelu kahden maan välillä tämä kuitenkin on...

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Suomen moukarimiehellä Kammerilla on tyylikäs lätsä. Puuttuu vain teksti "Isäntä" tai "Meijeritarkastaja".

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme sinistä palloa ja kolme (tai oikeasti kaksi (moukari)) keltaista palloa. Hieno maaottelujuttu nuo pallot mitkä näyttää tilanteen (kertoo Raja). Itsekin tykkäsin niistä kun olin stadionilla katsomassa. Jotenkin realisoi tilanteen...

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Piti googlata. Patrik Johansson. Kaveri joka veti Samuli Vasalan kanssa karatea 1500 metrillä 1997.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä että Saga sai tuloksen seipäässä (viime vuonna ei saanut). 390 on kyllä hälle huono tulos. Mutta nyt on ollut hypyt sujuneet viime aikoina.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jälkiviisaana olisi pitänyt valita Sagan sijaan hänen sisarensa Silja.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parhaansa svedut yrittivät, mutta Raitanen laittoi kuuluisan vilkun päälle ja jätti pakokaasut länsinaapurille.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lampela on kyllä löytänyt mukavan vireen. 433 kevyesti.

Weilma Myrthoy pääsee luultavasti kuviin kun kisailee yksin korkeudessa 480.

Edit. Ei vanhentunut povaus hyvin. Myrthoy kevyesti yli myös 433.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olin aikoinaan olympiastadionilla kun Coloradon susi ja muut suomalaiset hyydyttivät ruotsalaiset kymppitonnille niin että ottivat kolmoisvoiton ja yksi ruotsalainen jopa keskeytti.

Pelkästään mielikuva tästä saa kylmät väreet vieläkin aikaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Elina Lampela on minun makuuni kuumin suomalaisyleisurheilija mitä tulee ulkomuodollisiin asioihin. Jospa vielä pomppisi urallaan ainakin 470 cm. Mää olen niin siinä wagonissa kuin vaan voi olla.

Tällainen hieman asiaton viesti tähän väliin. En silti pahoittele. Olen törkimys.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy