Vaikea kausi, eikä ole oikein toipunut missään kohtaa.Lassilla vielä tällä kaudella 80m ylittämättä ja maailmantilaston sija on joku 50 päälle. Ei olisi suurikaan ylläri jos ei finaaliin pääse.
3 Intialaista menossa keihään finaaliin
Lämmittää nähdä Ellan ilakointia. Ihan hetkeen ei ole tuota riemua näkynyt.
Tällä kertaa ei ketään, mutta Nurmeksen intialaisvähemmistössä on monta kovaa keihäslupausta syntymässä.Montako pohjois-karjalalaista?
Vanhan leijonakapteenin askelmerkillä 195 olisi otettu saksaamalla.
Ja siellähän pärjää kukapa muu kuin norjalainen.Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Menit manaamaan pakistanilaisenkin finaaliin. Kiitos vaan!!!Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Suomalaiset.Nadeemin kiskaisun jälkeen Kuusela on kokonaistilastossa 10.sijalla. Ei enää kovin moni saisi siis ohi mennä...
"Pakara on jotenkin jumissa, voisitko avata"Pakko myös tunnustaa että olen jonkin verran kateellinen Mikko Rummukaiselle.
Ei päästä enää kyselemään suorassa lähetyksessä, että "onhan sulla maljakoita siellä". Ei heiluta Kangas Suomenlippua.Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Ëli jos on kenialaisen sijaan vielä vaikka yks egyptiläinen lisää, sit vielä kiinnostaa ihan helvetisti?Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Joutu tunnin tekeen töitä. Mikä tilanne soumipojilla keihäässä
Mulla oli sentään hiven realismia mukana, mutta en mä yksinkertaisena porilaisena osaa ajatella mitään kauhuskenaarioita. Kolme norjalaista...Ëli jos on kenialaisen sijaan vielä vaikka yks egyptiläinen lisää, sit vielä kiinnostaa ihan helvetisti?
Kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme norjalaista, ja kolme venäläistä. Semmonen ryhmä jos joskus on ihan minkä tahansa urheilulajin finaalissa, ja minua yritettäisiin sitä pakottaa katsomaan, minä lähtisin tältä planeetalta muualle.