Juu, siinä taisi joku sopivasti seistä tuulimittarin edessä että saatiin sallitut olosuhteet, mutta hovissa hylättiin. Toki Pedroso ihan sallituissa hyppäsi muistaakseni joku 880Siinä oli kohtalaista USAn dominointia. Eikös se kuubalainen Pedroso hypännyt aika pian sen jälkeen jossain hurrikaanissa vielä pidemmälle?
Kyllä tuolla voi hyvin kultaa tulla jos Gaylen jalat on paskana.
Ei onneksi.Kreikan poika teki beamonit - hyppäsi liian hyvin ja tappoi finaalin tunnelman?!
Mihin YLE edes tarvitseekaan selostajia/asiantuntijoita kun meillä on sinut!Jaahas, Raja näemmä lukee Jatkoaikaa ja meikän viestejä. :D
Tämä kausi ei ole ollut hänellä niin vahva, mutta kyllä siellä varastossa on varaa hypätä 8,50 metriä.Gaylen kauden paras on 8,27. Taitaa useammalla finalistilla olla parempaa pohjalla.
Kyllä. Itse puhun sujuvaa kreikkaa. Opin jo 80-luvun alussa Reinikaiselta.
Parin viikon päästä on Suomi-Ruotsi maaottelu. Siellä varmasti yhtä kova taso?Tulee loistava pituusfinaali Jamaikan ja Kreikan välillä.
Jamaikalaisista Pinnock hyppäsi jo karsinnassa 8,54. On rahkeissa varaa ainakin.Tämä kausi ei ole ollut hänellä niin vahva, mutta kyllä siellä varastossa on varaa hypätä 8,50 metriä.
Itse puhun aavasaksaa, sekä arameaa. Sujuvuudesta en tiedä, tai puhumisesta.Kyllä. Itse puhun sujuvaa kreikkaa. Opin jo 80-luvun alussa Reinikaiselta.
Siitä kehityskaari puol metriä ja vuosi parikymppiseksi ja meillä olisi maailmanennätysmies.Voitin 7-vuotiaana Keski-Uudenmaan nappulakisat tuloksella 250.
Jonkun teorian mukaan antiikin kreikkalaiset saivat viisautensa itse asiassa Intiasta, muokkasivat sitä vain omaan kulttuuriinsa sopivammaksi.Sieltähän tämä elämä on opittu.
En tiedä... Niitä on reilu miljardi niin kaihan sieltä jossain vaiheessa täytyy löytyä joku hyvä urheilija kuin kriketinpelaaja (stereotypia, hyi I)Milloin tämä Intian pituushyppyinvaasio on alkanut?
Joo tottakai myös Pinnock on mukana kultakamppailussa.Jamaikalaisista Pinnock hyppäsi jo karsinnassa 8,54. On rahkeissa varaa ainakin.
Ainakin Wang ja Dendy ovat hypänneet 8,30+ tällä kaudella.
Jarmoa ikävä?Olispas piristävää jos näissä naisten pikajuoksuissa olisi edes kerran joku aivan sysiruma kilpailija.
Oho, olipa Neitalla syvään uurrettu juoksuasu.
Jonkun teorian mukaan antiikin kreikkalaiset saivat viisautensa itse asiassa Intiasta, muokkasivat sitä vain omaan kulttuuriinsa sopivammaksi.
OT, pahoittelut.