Ei olisi Tokiossa 1991 ollut juuri mitään.Kova hyppy Tentogloulta!
Ei olisi Tokiossa 1991 ollut juuri mitään.Kova hyppy Tentogloulta!
Kreikkalainen oli vaatimattomasti et ”vähän hyppäsin”
Ei tullut Pinnockilta kahdeksan viiskymppistä vaan Tentogloulta. Tuolla tulee pomminvarma mitali, kenties jopa kulta.
Pronssia! Oliko niin? Oooooh! Mahtavaa! Pituushypyssä pronssia! Jes!Muistattehan, että Evilä voitti pronssia Dwight Phillipsin takana kaikkien aikojen heikoimmassa MM-finaalissa tulostasoltaan. Ja Phillips ei edes juuri osannut hypätä.
Kyllä tuolla voi hyvin kultaa tulla jos Gaylen jalat on paskana.Ei toi viä voittotulos ollu
Tästäkin on jo saatana vieköön 18 vuotta. Time flies, eh?Muistattehan, että Evilä voitti pronssia Dwight Phillipsin takana kaikkien aikojen heikoimmassa MM-finaalissa tulostasoltaan. Ja Phillips ei edes juuri osannut hypätä.
Siinä oli kohtalaista USAn dominointia. Eikös se kuubalainen Pedroso hypännyt aika pian sen jälkeen jossain hurrikaanissa vielä pidemmälle?Ei olisi Tokiossa 1991 ollut juuri mitään.
Jaahas, Raja näemmä lukee Jatkoaikaa ja meikän viestejä. :DOdotettu ja tylsä ensimmäinen naisten kahdensadan välierä. Ennakkosuosikit jatkoon, Thomas näyttää olevan kunnossa.
Voitin 7-vuotiaana Keski-Uudenmaan nappulakisat tuloksella 250.Kolmella hypyllä voisin päästä tuohon 850 mittaan. Kolmella hypyllä, ei kolmiloikalla.
Kyllä. Itse puhun sujuvaa kreikkaa. Opin jo 80-luvun alussa Reinikaiselta.Kreikkalainen minun verorahoilla!!!
Gaylen kauden paras on 8,27. Taitaa useammalla finalistilla olla parempaa pohjalla.Kyllä tuolla voi hyvin kultaa tulla jos Gaylen jalat on paskana.
Joo se ei juuri itse mitään yleisurheilusta tiedäkään.Jaahas, Raja näemmä lukee Jatkoaikaa ja meikän viestejä. :D