Hei. @Normandia on turkulainen...Eikö se nyt mene jakeluun? Hän on norjalainen.
Hei. @Normandia on turkulainen...Eikö se nyt mene jakeluun? Hän on norjalainen.
Minkä yhtyeen Paulino, Johnino, Ringoino ja Georgeino muodostivat?
Vitustako minä tiedän, tuskin mitään.
Majurin natsat kauluksessa.Venäjälle kisat televisioidaan niin että Isinbayeva voitti
suomalainenpa.Hei. @Normandia on turkulainen...
Niin niin mutta sä oot ihan pylly pää.Jeb. Sun vielä unisemmalta.
Nythän siellä ois Wagnerin TJ:n paikka auki, kun ampuivat Prigon taivalle. Vahingossa tietenkin.Majurin natsat kauluksessa.
Majuri Amasova?Majurin natsat kauluksessa.
En kyllä!Niin niin mutta sä oot ihan pylly pää.
Mites toi seipäskisa jatkuu jos kumpikaan ei pääse yli? Tuskin ne ainakaan aamuun asti tuolla yrittävät.
Ootpas sata kertaa enemmän ja mä en oo enää mukana!En kyllä!
Löydettäisiinkö jokin negatiivinen näkökulma kuitenkin, ollaanhan suomalaisia. Katajainen, vittumainen kansa.Onko se 490 nyt kumminkaan mahdoton Wilmalle, jonka ennätys on 485? Viitaten "otti mitä oli otettavissa" -kommentteihin.
Ootpa!Ootpas sata kertaa enemmän ja mä en oo enää mukana!
Mites toi seipäskisa jatkuu jos kumpikaan ei pääse yli? Tuskin ne ainakaan aamuun asti tuolla yrittävät.
Onko Warholm-lakanat jo viritelty?Uuh. Ottaahan se koville kun turska 15s parempi kuin tusina Rinne.
Kai minä tiedän olen uninen vai ei. Vai tiedätkö senkin.
Oliko et kullan voi kans jakaa jos ei saa eroaMites toi seipäskisa jatkuu jos kumpikaan ei pääse yli? Tuskin ne ainakaan aamuun asti tuolla yrittävät.
Kovin skeptinen olen Norjasta löytyvän parempaa kebua kuin Suomesta.PITA PAHAA NORSKIT ON TEILLE TEHNYT???
Mulla meni pullollinen jo kisan aikana. Oikein oli mainiota.Täällä skumpat avattu. On tämä hienoa nähdä suomalainen ottamassa mitalin yleisurheilun MM-kisoissa. Vitun nättiä.
Ei kai sitä korruptiokisaa tarvii edes juosta, sen ku antavat kultamitalin sille aitojen ohi juoksijalle ja samalla vaikka hopean ja pronssinkin, ja vaikka jonkun kruununkin voisivat tehdä missä lukee ”TOSI REHTI KAVERI JA HYVÄÄ MAINOSTA TÄÄ MEIDÄN TURSKAN PAAPOMINEN”.Saisivat käyttää nyt pelisilmää tuolla ja antaa Kennedyn ja Moonin ratkaista kulta ennen kuin miesten nelosen aitojen finaali alkaa. Se on kuitenkin se The Juttu tänään ja tahallaan se onkin laitettu illan viimeiseksi.