Itse asiassa täysin validi.Huono selitys.
Outo tuo Ingebritsenin loppusuora. Ihan kuin ei edes olisi kiinnostanut juosta.
Mene nyt jo nukkumaan.Mitäs mulkkua Ibgebrigtsen on tehnyt?
On parempi kuin tusina Rinne?
Täysin eivalidi. Osaavat juosta kestävyysmatkoja, suomalaiset ei tällähetkellä.Itse asiassa täysin validi.
Mene itse juoksemaan paremmin kuin Rinne :DOlihan se 15s parempi kuin Rinne? Eikun..
Etkö sä nyt vieläkään muista? Muisteles nyt hei!Täällä skumpat avattu. On tämä hienoa nähdä suomalainen ottamassa mitalin yleisurheilun MM-kisoissa. Vitun nättiä.
Vittu mitä vähättelyä. Juokse itse paremmin!!!!!Täysin eivalidi. Osaavat juosta kestävyysmatkoja, suomalaiset ei tällähetkellä.
Ei pelkästään tämä norjalainen vaan kaikki norjalaiset ovat vain pärjänneet juoksuissa jonka takia täällä suuri osa on kateellisia.Mitä se norjalainen on tehnyt, kun täällä toivotaan niin paljon mielipahaa hänelle?
En pystynyt. Näytä sä mallia. :)Mene itse juoksemaan paremmin kuin Rinne :D
Pesen Antti Rinteen hänen valitsemallaan juoksumatkalla.Mene itse juoksemaan paremmin kuin Rinne :D
Ne norjalaiset jotka olen tavannut viimeisen 8v aikana ulkomailla ovat olleet hyvin oikeutetun oloisia, sopineet urheilijastereotypiaan.Jotenkin järkyttävää, että norjalaiset on rentoa kansaa mutta urheilijat niillä on täysiä mulkkuja.
Brooke Andersen on todella iso "ruumis". Kosonen on vaivihkaa pienellä venymisellä mitaliehdokas!Sekä Brooke Andersen että Anita Wlodarczyk karsiutuvat moukarifinaalista.
Niinpä. Harmi että ollaan huono kestävyysmaa.. Ehkä joskus parempaa.Vittu mitä vähättelyä. Juokse itse paremmin!!!!!
Venäjälle kisat televisioidaan niin että Isinbayeva voitti
Olin jo. Mene itse!Mene nyt jo nukkumaan.