Erikoista miksi haluaa pitää tollasta isompaa kaulakorua, luulis että häiritsee kun heiluu noin.Harrison yli 233. Minä olen tuon puolella.
Erikoista miksi haluaa pitää tollasta isompaa kaulakorua, luulis että häiritsee kun heiluu noin.Harrison yli 233. Minä olen tuon puolella.
Ota nyt jo hetki happea.Olisi mielenkiintoista tietää, miten virolaiset ovat ottaneet "miniänsä" vastaan. Joissain kisoissa muistan Postimeesin seuranneen menoa, mutta jos virolaiset ovat yhtä rasistisia kuin suomalaiset, niin joillekin virolainen kymmenottelija bahamalaisen juoksijan kanssa on varmaan ongelma.
Siinä on hieno etu- ja sukunimi: Laulauga Tausaga.Naisten kiekossa Tausaga paiskaa uuden hurjan ennätyksensä 69,49 ja siirtyy kisan johtoon 5.kierroksella.
Onko näköni heikentynyt entisestään: Perkovic on hoikentunut ainakin 10 kiloa?! Me like it.
Mielenkiintoista nähdä, miten rasistiset suomalaiset ottavat vastaan, mikäli Khaddi ja Sassa etenevät.
Donald Thomas suoraan koripallokentiltä.Olikos silloin takavuosina Bahamalta se joku jamppa jolla oli vähän omintakeinen tyyli mennä riman yli? Jokainen raaja heilui eri suuntaan mutta niin se vain taiteili itsensä aina yli.
Meinaatko ettei pudottanut koskaan?Olikos silloin takavuosina Bahamalta se joku jamppa jolla oli vähän omintakeinen tyyli mennä riman yli? Jokainen raaja heilui eri suuntaan mutta niin se vain taiteili itsensä aina yli.
Hallin valot näköjään häikäisee Qatarin poikaa. Farmiin takaisin, siellä ei valot häikäise.
Hyvä korkeuskisa käynnissä!
Oliko se Donald Thomas, vuoden 2007 maailmanmestari? Oli koripalloilija alunperin ja hyppäsi aluksi jollain erikoisilla kengillä.Olikos silloin takavuosina Bahamalta se joku jamppa jolla oli vähän omintakeinen tyyli mennä riman yli? Jokainen raaja heilui eri suuntaan mutta niin se vain taiteili itsensä aina yli.
En varmaan edes seipäällä.Menisikö kukaan jatkoaikalainen yli 2.33m:sta edes katapultilla? Jota ampuisi Tavja.
Donald Thomas suoraan koripallokentiltä.
Oliko muuten hyppy tosi lähellä pystytolppaa
Hyvin muistat. Bahaman Don Tami, eli Don Thomas oli tämä vipeltävä heppu.Olikos silloin takavuosina Bahamalta se joku jamppa jolla oli vähän omintakeinen tyyli mennä riman yli? Jokainen raaja heilui eri suuntaan mutta niin se vain taiteili itsensä aina yli.
Ja Nakkikattilassa jää. Tai taitaa olla vieläkin.Forssan jäähallissa oli ainakin ennen keltaiset valot.
Italialla on kemian opettaja juoksemassa?