Voi se riittää, on tällä hetkellä toinen jatkoonmenijä kun yksi erä jäljellä. Minä tosin veikkaan että ei riitä vaan kolme juoksee häntä paremmin viimeisessä erässä.Eikä riitä aikavertailussa.
Saksan Pudenz on sen verran vaikuttava mittainen ja raaminen kiekonheittäjä, ettei olisi pimeässä makkarissa mukava kohdata sitä avokämmentä, jos on ollut päivällä tuhma.
Onneksi ei.Norjalainen sensaatio…. Pääsikö edes jatkoon?
Virolaiset ovat aivan varmasti isossa kuvassa rasistisempia kuin suomalaiset.Olisi mielenkiintoista tietää, miten virolaiset ovat ottaneet "miniänsä" vastaan. Joissain kisoissa muistan Postimeesin seuranneen menoa, mutta jos virolaiset ovat yhtä rasistisia kuin suomalaiset, niin joillekin virolainen kymmenottelija bahamalaisen juoksijan kanssa on varmaan ongelma.
Ai mä olin tuolla, en tiennytkään. Haaveilin vain Ivet Lalovasta.Eli ollaan @Barnes Bandwagonissa!!
Norjasta.Mistä näitä norjalaisia tulee?
Aidan vierestä.Mistä näitä norjalaisia tulee?
Mielenkiintoista nähdä, miten rasistiset suomalaiset ottavat vastaan, mikäli Khaddi ja Sassa etenevät.Tervetuloa maapallolle.
Mistä näitä norjalaisia tulee? Norja ei ole Suomea isompi maa, mutta urheilussa menestystä valtavasti.
Virolaiset ovat aivan varmasti isossa kuvassa rasistisempia kuin suomalaiset.