Saa sen apin missä maassa tahansa yokophoneen!!Totta kai he suomalaista teksti-teeveetä lukevat.
Saa sen apin missä maassa tahansa yokophoneen!!Totta kai he suomalaista teksti-teeveetä lukevat.
Hiukan ikävä Valerie Adamsia.Odotan jo Gongin ja Ostapchukin kuulavalssia
Minä olen lukenut mediasta, että Suomi-kuvaa kuulemma jaetaan ulkomailla kovastikin ja se olisi nykyisin kuulemma pahasti laskenut. Tällaisia kohuja Suomi ei kestä!Totta kai he suomalaista teksti-teeveetä lukevat.
Hiukan ikävä Valerie Adamsia.
Tykkään Sandra Perkovicin reisistä.
Ja minä pakaroista.
Merlene Ottey kelpais vieläkin!!On.
Joskus öisin muistelen myös Gail Deversiä.
Valerie Adams oli kyllä ihan daami verrattuna Ospatshukiin.Hiukan ikävä Valerie Adamsia.
Eikös tämä ollu eri laji, että ei vertailukelpoinen?Valerie Adams oli kyllä ihan daami verrattuna Ospatshukiin.
Sekaviestissä juoksi tosin vain kerran 400 m. Finaalissa sitten 398 m.Ja toki jaloissa on jo näiden 400m aitojen alkuerän ja semifinaalin lisäksi myös jo kaksi 4x400m sekaviestin juoksua. Joko alkaa finaalissa siis verottaa kuorma? 51 sekunnin alitus on kuitenkin ihan siinä haarukassa, varsinkin jos saa kiriapua muilta, vaikka todennäköisesti on kyllä aika ylivoimainen finaalissa.
Siinä oli "nainen" minun makuuni. Nam.Ei ole kellään niin hienoa playoffpartaa kuin Jarmo Kratochfilovalla
Loukkasi selkänsä pahasti ja piti palata tähän kauteen, mutta käsittääkseni toipuminen ei ole ollut urheilijaa tyydyttävällä tasolla.Ihan muiden lajien puolelta, onko Dafne Schippers enää kuvioissa mukana? Oli kuitenkin 100m ja 200m juoksussa niitä jotka pisti Jamaikan naisille kampoihin.
Ei sinne karsiutumaan mennä.Eipä ole Viivi kymmenen parhaan joukossa, joten ei tuo lähellä ollut tuo finaalipaikka. Tyytyväinen olen häneen, hyvä reissu häneltä.
Muut antoi, Merlene Ottey.Merlene Ottey kelpais vieläkin!!
Minulle tuli yhtäkkiä Unkarista mieleen vuosi 1997 ja stadikka
Eli varmaan ensi kaudeksi hakee vielä comebackia olympialaisia ajatellen, mutta jos ei natsaa niin ehkä ura pakettiin.Loukkasi selkänsä pahasti ja piti palata tähän kauteen, mutta käsittääkseni toipuminen ei ole ollut urheilijaa tyydyttävällä tasolla.