Viivin ei tarvi hävetä yhtään mitään.Viivi voi lähteä jokiristeilylle. Häviää joillekin Mohamadeille.
Herkistyikö Raja nyt?
Viivin ei tarvi hävetä yhtään mitään.Viivi voi lähteä jokiristeilylle. Häviää joillekin Mohamadeille.
Naisten euro on 80 senttiä joten siitä voinee laskea.Kuinka paljon matalammat naisten aidat muuten on?
Ja norjalaiset menee sieltä mistä aita on matalin.Naisten euro on 80 senttiä joten siitä voinee laskea.
Itse en usko. Budabestin olosuhteet eivät ole kuitenkaan erityisen hyvät (vrt. Monaco!) ja vaatisi todella paljon parantaa omaa ennätystä. Katsotaan pääseekö edes alle 51 sekunnin.Ei ole kyllä ollenkaan poissuljettu, etteikö Bol jopa pystyisi finaalissa uhkaamaan tuota McLaughlin-Levronen hurjaa ME:tä 50,68s. Bolin oma ennätys tältä kesältä on myös todella kova 51,45s ja tuota omaa ennätystään on kyllä kaikki eväät parantaa finaalissa. Veikkaan, että finaalissa painellaan Bolin toimesta alle 51 sekunnin.
Ei kun nimenomaan sieltä missä aitaa ei ole.Ja norjalaiset menee sieltä mistä aita on matalin.
n.15cmKuinka paljon matalammat naisten aidat muuten on?
Eihän tuo ole vielä pahakaan, kun idässä rypsykän rupla on euron sentti.Naisten euro on 80 senttiä joten siitä voinee laskea.
Hoisin Tuijaa ja kotiutin hänet Satalinnan sairaalasta 90-luvun lopulla. Ei ollut saanut keuhkosiirrettä vielä. Onneksi tarinalla on hieno jatko.Tuija Helander, jonne people do not muista.
Tykkään Sandra Perkovicin reisistä.
Ja toki jaloissa on jo näiden 400m aitojen alkuerän ja semifinaalin lisäksi myös jo kaksi 4x400m sekaviestin juoksua. Joko alkaa finaalissa siis verottaa kuorma? 51 sekunnin alitus on kuitenkin ihan siinä haarukassa, varsinkin jos saa kiriapua muilta, vaikka todennäköisesti on kyllä aika ylivoimainen finaalissa.Itse en usko. Budabestin olosuhteet eivät ole kuitenkaan erityisen hyvät (vrt. Monaco!) ja vaatisi todella paljon parantaa omaa ennätystä. Katsotaan pääseekö edes alle 51 sekunnin.
Raportoitu.Entä meisselistä?
Totta kai he suomalaista teksti-teeveetä lukevat.Teksti TV:ssä on merkattu Perkovicin maaksi SRB eli Serbia. Kroatia se on. Toivottavasti eivät Kroatiassa saa tuota tietää, olisi meinaa loukkaus heille.
Ja minä pakaroista.Tykkään Sandra Perkovicin reisistä.
Teksti TV:ssä on merkattu Perkovicin maaksi SRB eli Serbia. Kroatia se on. Toivottavasti eivät Kroatiassa saa tuota tietää, olisi meinaa loukkaus heille.