Siis onko nyt niin, että uralle järjettömän nosteen ja paljon rahaa tuoneen hallimestaruuden nappaaminen oli jotenkin huono asia? Se oli alkukesän kunnon ohella Hurskeen päätähtäin ja SE tuli molemmissa.No jos sen noin haluaa ajatella. Ei mulle SaiPan pitsiturnauksen voitto ole arvokkaampi kuin paikka pudotuspelien välierissä.
Meinaako se ensi kaudellakin jättää huippukunnon muualle kuin olympialaisiin, koska siellä ei voi pärjätä ja joissain sekundakisoissa voi.
Meisseli jotenkin kummallisesti ton naisen housuissa.
Ketä joku Amusan kiinnostaa kun viivalla on ihana Jenneke
@Roger Moore tykkää tästä.Heh heh. Kimmoisia miehiä ja meisselitkin mukana.
Jeb. Helppo arvostella kun itse kaataisi tyyliin joka aidan.Tee ite perässä!! Aina yhtä loistava argumentti.
Minä ottaisin varaslähdön.Jeb. Helppo arvostella kun itse kaataisi tyyliin joka aidan.
Hehehe. Pahoitti mielen.
Raportoitu henkilökohtaisena hyökkäyksenä.@Roger Moore tykkää tästä.
Kännissä ja läpällä!!Jeb. Helppo arvostella kun itse kaataisi tyyliin joka aidan.
Hehehe. Pahoitti mielen.
Jeb. Täysin älyvapaata vähättelyä.Siis onko nyt niin, että uralle järjettömän nosteen ja paljon rahaa tuoneen hallimestaruuden nappaaminen oli jotenkin huono asia? Se oli alkukesän kunnon ohella Hurskeen päätähtäin ja SE tuli molemmissa.
Eli siis jatkossa kuntohuippua ei kannata satsata niihin arvokisoihin, joissa on mahdollisuuksia menestyä? Vähän on nyt juttu irti todellisuudesta. Jos ensi kesänä Olympialaiset ovat päätavoitteena niin silloin ollaan kunnossa silloin.
Etkö siis koskaan käsi sydämellä arvostele TPS:n pelaajien pelisuorituksia, koska et itse pelaa heitä paremmin?Jeb. Helppo arvostella kun itse kaataisi tyyliin joka aidan.
Hehehe. Pahoitti mielen.