Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 015 414
  • 29 763

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Visseriin luotettava. Ihana juoksija.

Ja Nadine hoitaa homman. 12.68, suoraan jatkoon.
 

Bacon

Jäsen
Veikkaan että EM-hallikulta on kaikin tavoin aika hemmetin paljon arvokkaampi kuin MM-kisojen semifinaalipaikka.
No jos sen noin haluaa ajatella. Ei mulle SaiPan pitsiturnauksen voitto ole arvokkaampi kuin paikka pudotuspelien välierissä.

Meinaako se ensi kaudellakin jättää huippukunnon muualle kuin olympialaisiin, koska siellä ei voi pärjätä ja joissain sekundakisoissa voi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
OIJOIJOI

SADASOSALLA!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Moni nainen olisi suomalaisena tehnyt Suomen ennätyksen jo alkuerissä.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
No jos sen noin haluaa ajatella. Ei mulle SaiPan pitsiturnauksen voitto ole arvokkaampi kuin paikka pudotuspelien välierissä.

Meinaako se ensi kaudellakin jättää huippukunnon muualle kuin olympialaisiin, koska siellä ei voi pärjätä ja joissain sekundakisoissa voi.
Pärjäisitkö itse edes piirikisoissa? Vittu mitä vähättelyä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No jos sen noin haluaa ajatella. Ei mulle SaiPan pitsiturnauksen voitto ole arvokkaampi kuin paikka pudotuspelien välierissä.

Meinaako se ensi kaudellakin jättää huippukunnon muualle kuin olympialaisiin, koska siellä ei voi pärjätä ja joissain sekundakisoissa voi.
Voi olla, ensi talvena on sentään MM-hallit, ja ainakin finaaliin Reetalla hyvät mahkut jos päättää hallikauteen panostaa samalla tavalla kuin viime talvena.

Taitaa välieräpaikka kuitenkin tulla nytkin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kävikö Amusankin Belgian rajavartioston kopissa heittämässä läppää?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos pitäisi Suomesta väkisin jonnekin muuttaa, niin kyllä ois jotku Bhutanit tai muut vuorenkolot jossain Himalajalla aika viimeisiä mestoja minne suostuisin muuttamaan. Norjaankin menisin ennemmin.
Tuskin tuonne itsekään muuttaisin, se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee. Mutta henkinen puoli on tuossa maailmankolkassa kunnossa ja ns. valo ihmisten sisällä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Amusan siinä luovutti dopingtestinsä rasiassa toimitsijalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös