Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Fajdek, Kovacs ja Crouser menee yhtäaikaa ravintolaan syömään, niin loppuuko safkat jo alkupalojen yhteydessä?
Kanukki mättää tänään lähemmäs 82 metriä. On hyvässä tikissä.Moukarifinaalin tyyli-ikoni heittää itsensä avauskierroksella toiseksi!
Entä, jos ne istuu lentokoneessa vierekkäin? :DJos Fajdek, Kovacs ja Crouser menee yhtäaikaa ravintolaan syömään, niin loppuuko safkat jo alkupalojen yhteydessä?
On on, mutta ei minun papereissani enää kasikympin ukkoja, mutta noin vaan paiskoi.Hän on jo urallaan voittanut mm. MM-pronssia. Ei mikään ihmeellinen suoritus sentään.
Verenimijät!Unkarilaiset ovat vihaisia romanialaisille siitä, että veivät niiltä Transilvanian.
Joo Brexitistä huolimatta.Kyllä tässä Johnson-Thompsonin bandwagonissa ollaan!!
Tiedetään, tiedetään mutta kuka saisi Orbánin (joukkoineen) uskomaan.Pseudotiedettä. Suomen ja unkarin sukulaisuus on ollut tieteellinen konsensus jo jostain 1800-luvulta.
Miehellä on ikää vasta 26 vuotta ja ennätyskin (80,92 m) viime kesältä. Sanoisin, että ihan odotettua.On on, mutta ei minun papereissani enää kasikympin ukkoja, mutta noin vaan paiskoi.
Nouseeko Hall kultaan? Pitääkö Vetter pronssin?
No itse en olisi mielelläni mitään sukua näille nykyunkarilaisille.Tiedetään, tiedetään mutta kuka saisi Orbánin (joukkoineen) uskomaan.
Täytyy toisaalta muistaa, että eipä hallinnon ajatukset ole välttämättä samoja kuin riviunkarilaisen. Tuossa tuli kesällä työskenneltyä muutamien unkarilaisten kanssa pari viikkoa, ja nämä kaverit halusivat nähdä Orbanin lähinnä lyhtypylväässä, enkä puhu nyt mistään vaalimainoksesta.Unkarille ei kyllä toivo nykyään mitään hyvää, kiitos Orbanin ja Fidesz-puolueen.
Pari metriä lisää kauden parhaaseen kotiyleisön edessä. En olisi uskonut.Miehellä on ikää vasta 26 vuotta ja ennätyskin (80,92 m) viime kesältä. Sanoisin, että ihan odotettua.