Laadukasta kameratyöskentelyä.
Mä olen samaa mieltä. En ole mikään norjalaisten fani, mutta pakko tuota Jacobin ylivoimaa on arvostaa. Viihdyttävä kaveri kaikessa ärsyttävyydessään.Kukaan ei myöskään kieltänyt muita voittamista norskia. Siinä oli koko loppusuora aikaa.
En fanita ylimielisiä norskeja, mutta lajiaan noin dominoiden saakin leijua.
Hän on jo urallaan voittanut mm. MM-pronssia. Ei mikään ihmeellinen suoritus sentään.Unkarin poika on 78 miehiä. Ihmeellisesti puskista tuokin olkoon ennätys mikä tahansa.
Harmi ettei moukarissa ole tarkkusheittoa. Söderberg olisi napsinut mitaleja.Kyllä mä sen Deivid Söderbergin takuuvarman 76 metrisen ottaisin tähänkin kohtaan.
Yliastutulla heitollaan:).Hän on jo urallaan voittanut mm. MM-pronssia. Ei mikään ihmeellinen suoritus sentään.
Topicin tyttö saattaa yllättää. Hyppi sen verran vakuuttavasti junnu-EM:ssä.Vuleta on tänään selvästi tulessa. Hän ottaa Serbialle tänään mitalin ja se jäänee todennäköisesti Serbian ainoaksi mitaliksi näissä kisoissa. En usko että heidän naiset keihäässä yllättäisivät niin kovasti.
Samaa mieltä muuten, mutta ajankohta eli välierä oli vähän outo. Kuin McDavid tuulettelisi toisen erän päättymistä tai joku juhahirvi kymppiä alkukarsinnassa.Mä olen samaa mieltä. En ole mikään norjalaisten fani, mutta pakko tuota Jacobin ylivoimaa on arvostaa. Viihdyttävä kaveri kaikessa ärsyttävyydessään.
Jospa eivät ota moukarikisassa tätä kirjaimellisesti.Kisoja vedetty vasta vajaa kaksi päivää ja kameratyöskentely on aivan ala-arvoista roskaa, samoin kuin nuo TV:ssä olevat tulosgrafiikat, jotka ovat ihan persiillään jatkuvasti. Tästä ei ole, kuin suunta ylös loppukisoja ajatellen.
Ei kelpaa enää Orbánille enää kielisukulaisuus suomen kanssa...Unkarille ei kyllä toivo nykyään mitään hyvää, kiitos Orbanin ja Fidesz-puolueen.
Onko norjalaisen itsevarmuuden takana pelkästään öljy? Olivatko norskit vielä 1960-luvulla nöyrää kansaa?Norskit on urheilussa just tuollaisia kikkailijoita. Dähliekin tuli takaperin maaliin. Mutta sitten jos Aikku Saarinen voiton jälkeen vähän laskee leikkiä, että minähän syön tuollaisia pikkutyttöjä aamupalaksi, niin kauhea poru.
Sama kaksinaismoralismi doping-jutuissa. Kauhea paheksunta kun jossain joku muun maalainen kärähtää. Mutta omat Johaugit on sitten jotenkin eri asia.
Siksihän tuo olikin niin hilpeää. Kaveri halusi vaan porukkan mukaan, kun hänellä on varaa tehdä noin. Tulee ihan vanhat lätsä-Pekka -ajat mieleen. Ehkä hän tekee tuon finaalissakin, kuka tietää. En yllättyisi.Samaa mieltä muuten, mutta ajankohta eli välierä oli vähän outo. Kuin McDavid tuulettelisi toisen erän päättymistä tai joku juhahirvi kymppiä alkukarsinnassa.
Tekee tuon finaalin takasuoralla niin arvostan.
Pseudotiedettä. Suomen ja unkarin sukulaisuus on ollut tieteellinen konsensus jo jostain 1800-luvulta.Ei kelpaa enää Orbánille enää kielisukulaisuus suomen kanssa...
Unkarilaiset pitävät itseään hunnilais-turkkilaista alkuperää olleen Attilan myöhäisinä jälkeläisinä. Unkarin kieli on turkkilaisten kielten sukulainen, Orbán sanoi kokouksessa.
Mekö kielisukulaisia? Suomi-kytkös ei enää kelpaa Unkarin nationalisteille – villeimpien väitteiden mukaan Jeesuskin oli madjaari
Unkarin nationalistit eivät pidä arvossa kielisukulaisuutta Suomeen – vaihtoehtohistoria etsii yhteyksiä idän suuriin soturikansoihin.www.is.fi
Moukarifinaalin tyyli-ikoni heittää itsensä avauskierroksella toiseksi!