Osku Torron varma 230 olisi kova tulos jo tässä karsinnassa.
Vaikka onkin eri laji, mutta itse tulosta tärkeämpää olisi Jere Bergiuksen(nevöfoget 2012) tapaan muistaa vuoronsa. Tuo auttaa karsinnassa kovasti.
SAFP, saa tykittää. Ja kyllähän kokenut daami hoitaa homman.
Pitääkö Saideissa maksaa veroja ollenkaan?Huiviton saudinainen melkein pääsi jatkoon mutta oli kuitenkin vain tuhlaamassa saudien verorahoja ja akkuhappoja.
Ei mahtunut Jamaikan ryhmään maan mestaruuskioissa. Sijoittu finaalissa vasta 5.sijalle. Oli kärsinyt ilmeisesti koko alkuvuoden loukkaantumisista ja avasi kautensa vasta kesäkuun lopulla. Kunto ei ehtinyt hakeutua Jamaikan mestaruuskaboihin, jotka käytiin heinäkuun alussa.Missäs Elaine Thompson on? Eikös Äitee Fraser ja Elaine aina olleet ihan ensimmäisenä halailemassa toisiaan?
Me maksetaan niitä saudien veroja aina ku käydään tankkaamassa, ja nyt niitä tuhlattiin.Pitääkö Saideissa maksaa veroja ollenkaan?
No niinhän se on. Pahoitin mieleni kun minun bensaverorahoja on tuhlattu pitkiin urheiluhousuihin. Olisi normishortsit riittäneet.Me maksetaan niitä saudien veroja aina ku käydään tankkaamassa, ja nyt niitä tuhlattiin.
Monosmatin telineiden hajoitus myös loistava karsintataktikointi.
Olisipa minun hölkkä tuollaista mitä Fraser-Prycen loppujuoksu.
Forintteja menee. Postimerkissä varmaan Viktorin kuva.Jos lähettää Budapestistä turistikortin kotisuomeen, niin meneekö veromarkkoja postimerkkiin?
Mutta siellä ei Artsia vielä näy, lähti kai käymään pukuhuoneen puolella.