L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Näitä kävelijöiden ennakkotunnelmia ei ollakaan vielä kuultu riittähän montaa kertaa.
Voima-arvojen nousua on ollut vasta reilun vuoden ajan selkeästi havaittavissa. Tulee paranemaan tuokin vielä kunnolla, siinä missä kuulan kaarikin.Vannisen penkkienkka 62,5 on kyllä ihmeen vähän siihen nähden miten hyvin kuula lentää.
Tätä mieltä Saga Vanninen, 20, on oopperasta
MM-revolveri tenttaa Suomen yleisurheilijoilta kiperiä kysymyksiä. Näin pärjäsi joukkueen ”suupaltti” Saga Vanninen.www.is.fi
Ai tässäkö ei tuntiin vielä tapahdu mitään? Eli voi pelata pleikkaria.
Kohta liikkuu!
Petra voisi grillata kisajärjestäjät nyt alkuun.
Suoligrillausta?Mä voisin grillata Petran kaa, makkaraa
Ei voita. Paskat housussa pronssia.Perseus voittaa tänään
Mä voisin ajaa Petran viikset mun Remingtonilla.Mä voisin grillata Petran kaa, makkaraa
Mä voisin grillata Petran kaa, makkaraa
On kyllä aika vaatimaton tulos nuo lajienkat huomioon ottaen. No, eihän sitä kuulaa pelkällä voimalla työnnetäkään, tekniikka on myös suuressa osassa.Vannisen penkkienkka 62,5 on kyllä ihmeen vähän siihen nähden miten hyvin kuula lentää.
Tätä mieltä Saga Vanninen, 20, on oopperasta
MM-revolveri tenttaa Suomen yleisurheilijoilta kiperiä kysymyksiä. Näin pärjäsi joukkueen ”suupaltti” Saga Vanninen.www.is.fi
Pystyisin varmaan juosten just sen yhden kilometrin menemään tuota vauhtia, mutta en varmasti nykyään edes kahta peräkkäin.