Miksi mulle ei ole tirsojeni aikaan kerrottu mitään?Kanta-varvas mainittu.
Kaunis, fiksu, näyttävä ja pirun kova urheilija ikäluokassaan. Olen ollut myytyä miestä hänen suhteensa jo pitemmän aikaa.Wright on kyllä mukavan oloinen. Kiva, että opettelee suomeakin!
Suunnistuksen aikuisten MM-kisat menossa samaan aikaan, mutta YLE selvästi ottanut nämä painopistearvokisoikseen. Kertoo siitä, että kotikatsomoiden menestyksen tuskaa halutaan edes näillä kisoilla lievittää suorassa lähetyksessä. Yleisesti näissä menestyminen ei takaa mitään, mutta ei toisaalta ole mikään tuomio loppu-uralle jos tuolla ei menestykään. Pistesijakansalle nämä ovat tärkeä näytös.Kyllähän näitä nyt kattoo, mutta en vaan yhtään ymmärrä näitä U23-kisoja, missään lajissa. Sä oot juniori 20-vuotiaksi asti, ja sitten sä oot aikuinen. Onko jollain heittää jotain tutkimustuloksia siitä, että tällainen touhu helpottaa maailman kärjen saavuttamista tai jotain?
Olisin odottanut vielä kovempaa aikaa Vanniselle, mutta harmillisesti joutui heikompaan erään ja vielä tiukalle kakkosradalle. Dokter ei kuitenkaan pystynyt aivan parhaimpaansa kakkosella, joten omissa papereissani Sagalla yhä vahvempi ote voittoon.
Itälinna hienosti kuudentena. Vielä kun oppisi hyppäämään korkeutta niin hyvät mahkut kehittyä päälle 6000 pisteen ottelijaksi.
Yksilöurheilussa ei niin vahvasti sellaisia alasarjoja ole joten tällä pyritään vähentämään 20-vuotiaiden lopettamisia. Muun muassa. Että löytyy jengille järkeviä kisoja.Kyllähän näitä nyt kattoo, mutta en vaan yhtään ymmärrä näitä U23-kisoja, missään lajissa. Sä oot juniori 20-vuotiaksi asti, ja sitten sä oot aikuinen. Onko jollain heittää jotain tutkimustuloksia siitä, että tällainen touhu helpottaa maailman kärjen saavuttamista tai jotain?
Sehän siinä varmaankin on ajatuksena, mutta onko tästä jotain näyttöä, että toimii? Siirtyykö lopettaminen sitten vaan kolmella vuodella? Minä koen tällaiset sarjat ihan tekohengittämisenä. Jos urheilijalla on kova halu menestyä aikuisten sarjoissa, löytyy häneltä kyllä malttia odottaa. Kova työ tuottaa yleensä tulosta, ja jos sitä ei ole valmis tekemään, siirtykööt sitten pelailemaan vaikka padelia.Yksilöurheilussa ei niin vahvasti sellaisia alasarjoja ole joten tällä pyritään vähentämään 20-vuotiaiden lopettamisia. Muun muassa. Että löytyy jengille järkeviä kisoja.