Yleisurheilu – liveseuranta

  • 826 446
  • 23 397

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ois varmaan karmeeta joutua treffeille tollasen kanssa. Eka on fiilis ihan katossa ja sitten alkaa tenttaaminen ja kohta on tippa linssissä.
Ja kaikissa mahdollisissa fyysisyyttä vaativissa lajeissa Petra veisi 100-0. Sillä olisi varmaan isommat munatkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos kuvittelen itseni tuollaiseen haastatteluun, lähtisihän tuo enemmän lapasesta, jos itse haastattelija myötäeläisi aivan liiaksi. Alkaa itku, haastattelija itkee, me itkemme, kukaan ei puhu mitään hetkeen... Petran tyyli kelpaisi, skarppaisin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä oon sinänsä ihan sinut parien arvokisojen kanssa. Toisaalta onhan se jännä. Miettiikö suomalaisurheilija, että siellä odottaa se uusi mahdollisuus myöhemmin? Parempi mahdollisuus?
No nämä on vähän kuin kenraaliharjoitukset EM-kisoihin, ei muuta. Suomalaisurheilijoille.

Ja kannattaa epäonnistua nyt, koska tunnetusti huono kenraali tietää hyvää ensi-iltaa.
 
Miten nuo rata- ja linjavalinnat menevät kestävyysjuoksussa? Minun silmiini näytti siltä, että Gidey kiilasi ulompaa linjaa tulevan kenialaisen eteen ihan lopussa. Myös hidastuksen perusteella nainen katsoo juuri sinne, mihin kaartaa lopussa. Ohjaaja kyllä sitkeästi vältti minkään järkevän kuvakulman näyttämistä noissa uusinnoissa.

Hiihdossa protesti olisi ihan varma, mutta ainakaan meidän selostajat eivät tuohon tarttuneet?
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Ovat osa urheilutapahtuman draaman kaarta ja tarjonneet paljon legendaarisia hetkiä ( Seppo 1993 ja 1996, Marja-Liisa ja Kari Mänty, Teppo Numminen, Tommi Mäkinen 1998 to name a few). Viime vuosina Vain elämää on pilannut nämä, koska vain itkeminen on osoitus tunteista.
Kuulen mitä sanot. Jäämme erimielisiksi.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten nuo rata- ja linjavalinnat menevät kestävyysjuoksussa? Minun silmiini näytti siltä, että Gidey kiilasi ulompaa linjaa tulevan kenialaisen eteen ihan lopussa. Myös hidastuksen perusteella nainen katsoo juuri sinne, mihin kaartaa lopussa. Ohjaaja kyllä sitkeästi vältti minkään järkevän kuvakulman näyttämistä noissa uusinnoissa.

Hiihdossa protesti olisi ihan varma, mutta ainakaan meidän selostajat eivät tuohon tarttuneet?
Vähän kyynärpäätä rintaan tarjosi myös ohi yrittäjälle, eihän se sieltä olisi kai ehtinyt kuitenkaan, mutta varmuus on paras. En usko että hylsyjä on tulossa kuitenkaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Miksi tuo kreikkalainen on vielä mukana moukariheiton 3:lla viimeisellä kierroksella?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kävin välillä ulkona, niin meisten aitojen ykkösheppako kompuroi alkuerissä? Daniel Roberts, kertoi Reuters.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kaveri kertoi että joskus oli Playboy TV.
TV5:llä pyöri aikoinaan Sexcetera, se oli jännä ohjelma kun piti salaa katsoa. Voi niitä aikoja...

Mahtaa tuo vähän harmittaa, että 80 metrin heitolla ei tule mitalia. Niin kovia ovat nämä kansainväliset Skoda Cupit.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös