L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kova se oli se junnujen aika Kolumbiassa, kun Suomen aika nyt oli jopa hieman heikompi. Toki Lehikoinen olisi pari sekuntia tuosta ajasta viilannut pois.
Ei sinne pääse kun kaksitoista parasta. Heh heh...Parinkymmenen sentin päähän jäi Keräsen finaalipaikka, olisihan se ollut hienoa saada jokainen suomalainen finaaliin mutta ei voi mitään.
Suomalaiset ovat vielä väsyneitä, kun muutama vuosi sitten kaikkien piti hypätä suurmäestä.Ei sinne pääse kun kaksitoista parasta. Heh heh...
Paska tuuri Junnilalla, mutta hän on edelleen todella nuori, joten hänellä on edessään vielä monia EM- ja MM- kisoja sekä olympialaisia. Kyllähän tuollainen kramppi ja sitä kautta pikainen karsiutuminen syö naista, mutta vastoinkäymiset tulevat vain vahvistamaan hänen sisukkuuttaan, kuten kävi Murron kanssa. Uskon vakaasti, että Junnila tulee nappaamaan tulevien vuosien saatossa arvokisamitaleja vähintään pari kappaletta, joten tämä karsiutuminen oli vain huonoa tuuria.
Nyt Senni vedät niin että... paukkuu.
Kummiurheilijan peset ainakin.
Olis kyllä hienoa, mutta ponnetonta on vähän ollut. Mäkelä varmasti realistisempi mitalitoivo tässä.Salminen voisi finaaliin valitulla all-in-taktiikalla iskeä tuollaisen 14.50+ siivun.
Olis kyllä hienoa, mutta ponnetonta on vähän ollut. Mäkelä varmasti realistisempi mitalitoivo tässä.
Kyllä Mäkelällekin sen uran huipennuksen soisi. Itse tosiaan muistan jo 2012 kun asiantuntijat puhuivat pitkäraajaisesta ja potentiaalisesti kovasta loikkaajasta.
Ei Rojasia tullut Mäkelästä, mutta tänään voisi lunastaa niitä vuosia kuultuja kovia puheita.
Viides tulee Tamin hokikoulun käyneestä pojasta!!Ja olkoonkin hallista tullut aikuisten arvokisamitali, mutta sellainen jo löytyy. Eli se kasetin pitävyys ja laadukas hyppääminen on olemassa.
Kaipaan silti sitä Ellaa jota ei kiinnostanut ihmisten mussutukset ja joka kykeni ihan jäätävän hyvin analysoimaan hyppynsä haastatteluissa. Olipa sitten hyvä tai huono päivä.
Uskon yhä että ylittää vielä ulkona 2m ja tuo tosiaan 1-2 mitalia vähintään uransa aikana. Jotenkin liian fiksu daami ollakseen tajuamatta nykytilaansa. Nyt on yli vuoden otanta huonosta tekemisestä valmennussekoiluineen.
Tänään voisi sitten olla Mäkelän tai Salmisen ilta. Mielellään molempien. Viivi Lehikoinen vielä listalle Raitasen kanssa. No, siinähän on jo neljä mitalia.
Olinko eilen kännissä? Olin.Olenko finaalissa? Olen
Tuleeko mitali? Tulee
Olenko se minä? Tottakai