Avauskohtaus lähtee Uuden Apteekin baaritiskiltä.
Ja avausrepla: "Novellikirjailija Ruuskanen. Hyvä viinapää, huonohko kirjailija"
Avauskohtaus lähtee Uuden Apteekin baaritiskiltä.
Tähdet kertovat, Pitkämäki.Pitkämäki ja Kunniakierros. Onko se Pitkämäki-dekkarien parhaimmistoa? Parempi kuin Pitkämäki ja Turun pommi tai Pitkämäki ja norjalainen kiusanhenki?
Sitten Saksan Euroviisuvoittajabiisiä vuodelta 1979(?).
Reetun versio on parempi!
Nyt jo ikivanha viesti mutta erityisestihän jos on juoksumatka kasista ylöspäin niin kärkiporukka porukkajuoksua ei pääse oikeastaan edes kokeilemaan kotimaisissa jolloin mielestäni ihan sama mitkä kisat niin kaikkiin pitää mennä. Näissä oikeastaan kunnosta riippumatta. Muuten vaikka toki periaate on että jos ei mennä niin rankingista tulee seuraava (huonompi) urheilija eli kuka voittaa. Mutta jos tulostaso ja kunto ei ole lähelläkään sitä omaa parasta niin sitten ehkä pitäisi miettiä taas toiselta kantilta. Toisaalta moni haluaa pitää asennetta ettei luovuttamalla saada mitään mikä sekään ei toki ole ihan väärin...Muistaakseni Salonenko sieltä SUL:n viskaaleista kommentoi, että vaikka Suomen sisäänottolinja kisoihin on hyvin löyhä, niin "näyttöjä kauden kunnosta vaaditaan kyllä", mutta olen edelleen sitä mieltä, että Ruotsin tiukempaa linjaa voisi hyvin soveltaa. Opintomatkat ovat tärkeitä ja joskus niistä on tullut jälkeenpäin hienoja tarinoita, mutta kuinka moni opintomatkalainen oikeasti olisi hyötynyt hyvästä treenirupeamasta kotisuomessa?
Harri Haatainen oli joskus ihan hottis.
Se tietty housuihin liittyvä "pullotus" aikoinaan on jäänyt ihan näin heteromiehenkin mieleen.
Parviaisen Akin kuulumiset lämmitti.
Heta Tuurille voisin WhatsAppiin taas huutaa tsempit.
Toivottavasti olen väärässä, mutta yllättyisin jos ne jo yli vuoden jatkuneet tekniikkaongelmat olisi saatu kuriin. Tai suoritusten vaihtuvuudesta Ella itse puhuu.Varsinkin Junnilalta kaipaan jo karsinnassa sitä hallissa tulleen aikuisten arvokisamitalin tasoista peli-ilmettä.
Aikamoiset teippaukset on Kuuselalla.